S sjouke Hoort bij de inboedel 26 jun 2009 #961 ok laat hem ff wat langer staan dan MANTAAAAA ... een 8,5:agent
S sjouke Hoort bij de inboedel 27 jun 2009 #962 verrek hij heb een nieuwe en een MOOIE ... een 8 voor deze GSI
S Stender Hoort bij de inboedel 27 jun 2009 #963 Astra f GSi roeleert, toch een van mijn droomauto's :wub 9, want wat zijn die vegen op de achtergrond?
Astra f GSi roeleert, toch een van mijn droomauto's :wub 9, want wat zijn die vegen op de achtergrond?
S sjouke Hoort bij de inboedel 27 jun 2009 #964 origineel gepost door Stender Astra f GSi roeleert, toch een van mijn droomauto's :wub 9, want wat zijn die vegen op de achtergrond? dat wil je niet weten ... *wijst naar mr f's rechterhand* .... :sleeping anyways MANTAAAAA .... wederom een 8 :jerry
origineel gepost door Stender Astra f GSi roeleert, toch een van mijn droomauto's :wub 9, want wat zijn die vegen op de achtergrond? dat wil je niet weten ... *wijst naar mr f's rechterhand* .... :sleeping anyways MANTAAAAA .... wederom een 8 :jerry
S sjouke Hoort bij de inboedel 28 jun 2009 #968 origineel gepost door voederbiet leuk he lang haar een 9 liever dat dan zo'n ratte koppie :jerry jaaaahh de GSI nogsteeds ... een 8,5
origineel gepost door voederbiet leuk he lang haar een 9 liever dat dan zo'n ratte koppie :jerry jaaaahh de GSI nogsteeds ... een 8,5
R robingsi Lid 2 jul 2009 #977 volgens mij heb ik deze al eens eerder beoordeeld blijft een nette wagen natuurlijk 7.5:thumbup
S sjouke Hoort bij de inboedel 3 jul 2009 #978 beetje onduidelijke foto jammer ... maar daarentegen .. mooi rood is niet lelijk een 7,5