T TedMechanic Loopt hier de deur plat 13 jun 2009 #929 origineel gepost door Stender waaiervelgen + Corsa + TR = 9,5:kewlpics Net geen 10... komt zeker omdat ik erbij sta? Mooie foto, mooie Manta :thumbup 8,5
origineel gepost door Stender waaiervelgen + Corsa + TR = 9,5:kewlpics Net geen 10... komt zeker omdat ik erbij sta? Mooie foto, mooie Manta :thumbup 8,5
S Stender Hoort bij de inboedel 13 jun 2009 #931 origineel gepost door TedMechanic origineel gepost door Stender waaiervelgen + Corsa + TR = 9,5:kewlpics Net geen 10... komt zeker omdat ik erbij sta? Mooie foto, mooie Manta :thumbup 8,5 Nee hoor, niks persoonlijks vind de locatie niet erg speciaal 6je voor Robin
origineel gepost door TedMechanic origineel gepost door Stender waaiervelgen + Corsa + TR = 9,5:kewlpics Net geen 10... komt zeker omdat ik erbij sta? Mooie foto, mooie Manta :thumbup 8,5 Nee hoor, niks persoonlijks vind de locatie niet erg speciaal 6je voor Robin
S sjouke Hoort bij de inboedel 21 jun 2009 #933 idd ... terug van weg geweest ... nou een 7 vanwege de jag ... (geintje geintje)
F freek corsa Hoort bij de inboedel 21 jun 2009 #937 Die foto heb ik nu wel gezien het blijft wel een 8 waard
S sjouke Hoort bij de inboedel 21 jun 2009 #939 net assie :thumbup een 8 (en ja ik heb al zolang ik op dit forum zit deze ava dus ... laat nou ook maar staan lijkt me :angel)
net assie :thumbup een 8 (en ja ik heb al zolang ik op dit forum zit deze ava dus ... laat nou ook maar staan lijkt me :angel)