N Nienke Komt weleens kijken 24 jul 2008 #63 Hmm.. jammer dat hij niet helemaal heel is en niet in een midden staat. Een 5 en een tweede poging
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 24 jul 2008 #64 van mij krijg je een 7 corsas zijn altijd wel leuk vanaf de voorkant
C commodore Komt weleens kijken 24 jul 2008 #68 @Robbie1974 zal erg mooi staan op posterformaat! 9.5:thumbup!
F freek corsa Hoort bij de inboedel 25 jul 2008 #69 oude opels zijn ook stoer je krijgt een 8 van mij :thumbup
C cooperdude Post best veel 25 jul 2008 #71 Kijk, leuke omgeving, kleuren passen bij elkaar.. ==> 8,5 <== Nog een iets grotere versie van de meine... Wel even een Opel er van geshoppert.... Moest op de Rekord van mijn vrouw lijken...
Kijk, leuke omgeving, kleuren passen bij elkaar.. ==> 8,5 <== Nog een iets grotere versie van de meine... Wel even een Opel er van geshoppert.... Moest op de Rekord van mijn vrouw lijken...
M mayhem Hoort bij de inboedel 26 jul 2008 #78 dikke ascona, lkkr old-school kleurtje, 9. (kleurcode china blue? e243?) maar schoon? het is zo stoffig als de pest hahaha, hij is eigelijk compleet matzwart. maar was me carroserie aan het schuren geweest
dikke ascona, lkkr old-school kleurtje, 9. (kleurcode china blue? e243?) maar schoon? het is zo stoffig als de pest hahaha, hij is eigelijk compleet matzwart. maar was me carroserie aan het schuren geweest
C calike Komt hier geregeld 26 jul 2008 #79 origineel gepost door mayhem kleurcode china blue? e247? maar schoon? het is zo stoffig als de pest hahaha, hij is eigelijk compleet matzwart. maar was me carroserie aan het schuren geweest oei, nu vraagde me iet se:hmmzkzal straks is zien se(of morge:vertag). ik kijk altij onder et stof:thumbup
origineel gepost door mayhem kleurcode china blue? e247? maar schoon? het is zo stoffig als de pest hahaha, hij is eigelijk compleet matzwart. maar was me carroserie aan het schuren geweest oei, nu vraagde me iet se:hmmzkzal straks is zien se(of morge:vertag). ik kijk altij onder et stof:thumbup
S sjouke Hoort bij de inboedel 27 jul 2008 #80 mooie ascie maar wel een beetje klein ... een 7 :thumbup