A astraTD Forumbewoner 13 nov 2012 #22 @dannyhtek wrote:Ik betaal €60 voor beide ruiten Hoe is de kwaliteit dan? Helemaal strak zonder luchtbelletje te zien?
@dannyhtek wrote:Ik betaal €60 voor beide ruiten Hoe is de kwaliteit dan? Helemaal strak zonder luchtbelletje te zien?
A astraTD Forumbewoner 13 nov 2012 #23 @dannyhtek wrote:Ik betaal €60 voor beide ruiten Hoe is de kwaliteit dan? Helemaal strak zonder luchtbelletje te zien?
@dannyhtek wrote:Ik betaal €60 voor beide ruiten Hoe is de kwaliteit dan? Helemaal strak zonder luchtbelletje te zien?
P petrolhead Loopt hier de deur plat 13 nov 2012 #24 voor die prijs laat ik het miss ook wel doen ik wacht even af op resultaat van jou wagen Danny
P petrolhead Loopt hier de deur plat 13 nov 2012 #25 voor die prijs laat ik het miss ook wel doen ik wacht even af op resultaat van jou wagen Danny
M Maikeltjeee Post best veel 13 nov 2012 #26 @astraTD wrote:@dannyhtek wrote:Ik betaal €60 voor beide ruiten Hoe is de kwaliteit dan? Helemaal strak zonder luchtbelletje te zien? Bij mijn club genoot is er geen belletje te bekennen! En anders garantie. Bij iedereen gaat het wel eens mis.
@astraTD wrote:@dannyhtek wrote:Ik betaal €60 voor beide ruiten Hoe is de kwaliteit dan? Helemaal strak zonder luchtbelletje te zien? Bij mijn club genoot is er geen belletje te bekennen! En anders garantie. Bij iedereen gaat het wel eens mis.
M Maikeltjeee Post best veel 13 nov 2012 #27 @astraTD wrote:@dannyhtek wrote:Ik betaal €60 voor beide ruiten Hoe is de kwaliteit dan? Helemaal strak zonder luchtbelletje te zien? Bij mijn club genoot is er geen belletje te bekennen! En anders garantie. Bij iedereen gaat het wel eens mis.
@astraTD wrote:@dannyhtek wrote:Ik betaal €60 voor beide ruiten Hoe is de kwaliteit dan? Helemaal strak zonder luchtbelletje te zien? Bij mijn club genoot is er geen belletje te bekennen! En anders garantie. Bij iedereen gaat het wel eens mis.
A astraTD Forumbewoner 13 nov 2012 #28 WAt kost dan een achterruit? Anders moet ik nieuwe folie halen kost ook geld haha
A astraTD Forumbewoner 13 nov 2012 #29 WAt kost dan een achterruit? Anders moet ik nieuwe folie halen kost ook geld haha