J JimSon Komt weleens kijken 30 dec 2013 #21 Ik zit te denken aan 3de week januari. Ik ga ook ff op google kijken naar afbeeldingen. Ben wel benieuwd of je ook garantie geeft op je werk? Gr. Jim
Ik zit te denken aan 3de week januari. Ik ga ook ff op google kijken naar afbeeldingen. Ben wel benieuwd of je ook garantie geeft op je werk? Gr. Jim
J jasper_dc Komt weleens kijken 30 dec 2013 #22 Ja hoor geen probleem maar als je zelf schade aanbrengt dan niet natuurlijk
T thereaper Komt hier geregeld 30 dec 2013 #24 @Har astra ik heb er nu 16 inch op liggen.en op de foto is het 15 inch. die 15 inch heb ik nog in de schuur. deze wil ik opknappen voor de winter banden.. en 16 inch vind ik ook veel mooier staan. zal eens foto's uploaden, moet ik toch nog doen voor de astratuning club. dan zet ik er hier ook een neer.
@Har astra ik heb er nu 16 inch op liggen.en op de foto is het 15 inch. die 15 inch heb ik nog in de schuur. deze wil ik opknappen voor de winter banden.. en 16 inch vind ik ook veel mooier staan. zal eens foto's uploaden, moet ik toch nog doen voor de astratuning club. dan zet ik er hier ook een neer.