T Tusk Post best veel 13 jun 2014 #1 Telkens wanneer ik mijn radio wil vrij programmeren, zegt ie 'programmeren mislukt' iemand een idee hoe dat kan?
Telkens wanneer ik mijn radio wil vrij programmeren, zegt ie 'programmeren mislukt' iemand een idee hoe dat kan?
A Astra-H Post best veel 13 jun 2014 #2 Je voert de veiligheidscode wel in hè (4 cijfers)? Dat wordt ook dr security code genoemnd. Radio aanzetten en ik laat ook de motor lopen. Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Je voert de veiligheidscode wel in hè (4 cijfers)? Dat wordt ook dr security code genoemnd. Radio aanzetten en ik laat ook de motor lopen. Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Opeltje17 Forumbewoner 13 jun 2014 #4 Mag niet uitmaken, contact aan of met lopende motor. Moet het bij allebei doen.
T Tusk Post best veel 13 jun 2014 #5 ik had de radio uitstaan en die moet blijkbaar aanstaan Het is nu gelukt.
A Astra-H Post best veel 13 jun 2014 #6 Mooi. Bij mij werkte het alleen met radio aan op de ene of andere manier. Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Mooi. Bij mij werkte het alleen met radio aan op de ene of andere manier. Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk