J johnhgv Komt weleens kijken 13 mei 2014 #1 hoi onze radio van de Zafira is overleden weet of heeft nog iemand een radio met stuur bedingen en display voor een Zafira gr ons
hoi onze radio van de Zafira is overleden weet of heeft nog iemand een radio met stuur bedingen en display voor een Zafira gr ons
D Dolby Hoort bij de inboedel 13 mei 2014 #2 Als je een originele Opel radio hebt heb je automatisch de mogelijkheid om met de stuurbediening je nieuwe Opel radio te bedienen.
Als je een originele Opel radio hebt heb je automatisch de mogelijkheid om met de stuurbediening je nieuwe Opel radio te bedienen.
D duopenotti Lid 9 jun 2014 #3 In mijn vorige Zafira A heb de originele radio vervangen voor een JVC KDR801. Hierbij heb ik een stuurwiel/canbus interface via Ebay gekocht. De knoppen op het stuur werkten perfect.
In mijn vorige Zafira A heb de originele radio vervangen voor een JVC KDR801. Hierbij heb ik een stuurwiel/canbus interface via Ebay gekocht. De knoppen op het stuur werkten perfect.