F Fearless Forumbewoner 6 mrt 2011 #41 ik ben zelf bekend met de 3100...gebruik ze zelf ook inde auto's thuis en bouw ze ook voor anderen in. Werkt perfect en simpel in gebruik. 2ehands goed te krijgen en simpel in te bouwen.
ik ben zelf bekend met de 3100...gebruik ze zelf ook inde auto's thuis en bouw ze ook voor anderen in. Werkt perfect en simpel in gebruik. 2ehands goed te krijgen en simpel in te bouwen.
J JoopvanBennekom Post best veel 6 mrt 2011 #42 De CK3100 zou ik nemen, heb ik zelf ook en al 4jr goede ervaringen mee. Nu in de aanbieding bij carkitstunter.nl Ik heb er al diverse ingebouwd en vind het fijne betrouwbare carkits. Succes!
De CK3100 zou ik nemen, heb ik zelf ook en al 4jr goede ervaringen mee. Nu in de aanbieding bij carkitstunter.nl Ik heb er al diverse ingebouwd en vind het fijne betrouwbare carkits. Succes!
R Roosen Lid 9 mrt 2011 #43 Ik heb maandag een parrot ck3100 besteld op carkitstunter.nl en heb hem vanachtend ingebouwd. Bedankt voor alle reactie's Deze discussie mag worden gesloten.
Ik heb maandag een parrot ck3100 besteld op carkitstunter.nl en heb hem vanachtend ingebouwd. Bedankt voor alle reactie's Deze discussie mag worden gesloten.
F Fearless Forumbewoner 6 mrt 2011 #44 ik ben zelf bekend met de 3100...gebruik ze zelf ook inde auto's thuis en bouw ze ook voor anderen in. Werkt perfect en simpel in gebruik. 2ehands goed te krijgen en simpel in te bouwen.
ik ben zelf bekend met de 3100...gebruik ze zelf ook inde auto's thuis en bouw ze ook voor anderen in. Werkt perfect en simpel in gebruik. 2ehands goed te krijgen en simpel in te bouwen.
R Roosen Lid 9 mrt 2011 #46 Ik heb maandag een parrot ck3100 besteld op carkitstunter.nl en heb hem vanachtend ingebouwd. Bedankt voor alle reactie's Deze discussie mag worden gesloten.
Ik heb maandag een parrot ck3100 besteld op carkitstunter.nl en heb hem vanachtend ingebouwd. Bedankt voor alle reactie's Deze discussie mag worden gesloten.
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 11 jul 2011 #47 Resetten van een MK6000 : zowel de rode als groene knop ingedrukt houden tot je de stem hoort.
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 11 jul 2011 #49 Resetten van een MK6000 : zowel de rode als groene knop ingedrukt houden tot je de stem hoort.