Radio blijft op Safe

Beste,heb gisteren mijn accu even moeten verwijderen uit mijn opel corsa 2001,maar na het terug zetten is alles oke maar de Radio blijft op Safe staan dus geen geluid niets.

Tevens geprobeerd cd te spelen ook dat doet hij niet meer.



wie kan mij een tip geven zodat ik hem weer aan de praat(muziek)krijg.

Een code o i d ???



bijvoorbaad dank.
 
@pixels66 wrote:Code uitschakelen staat in je boekje, maar aangezien je toch naar de dealer moet voor de code kunnen zij het ook gelijk ff doen..



Verstuurd vanaf mijn Gameboy Color met Tapatalk

Die code kunnen ze ook wel telefonisch doorgeven.
 
Gelukt,dealer gebeld en code gekregen en hij doet het,nogmaals dank voor snelle reactie en de info.



Stef de Roo.



ps Zal code goed bewaren ;)
 
Terug
Naar boven