Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn thermostaat mischien voor die 3 dagen even saboteren zodat deze dicht blijft en daardoor de vloeistof niet zo veel langs het lek komt, is dat misschien nog iets van een tijdelijke oplossing?
mijn thermostaat mischien voor die 3 dagen even saboteren zodat deze dicht blijft en daardoor de vloeistof niet zo veel langs het lek komt, is dat misschien nog iets van een tijdelijke oplossing?
[rquote=1856792&tid=141709&author=mooniekje]ok, dan zal ik maar moeten gaan "carpoolen"of het openbaar vervoer maar moeten pakken (als ik nog weet hoe dat werkt)
alvast bedankt voor alle reacties[/rquote]
Ik denk dat carvoelen een beter idee is...:jerry:jerry:jerry
[rquote=1856792&tid=141709&author=mooniekje]ok, dan zal ik maar moeten gaan "carpoolen"of het openbaar vervoer maar moeten pakken (als ik nog weet hoe dat werkt)
alvast bedankt voor alle reacties[/rquote]
Ik denk dat carvoelen een beter idee is...:jerry:jerry:jerry