T TerryB Post best veel 9 apr 2012 #1 Hello, Ben vanmiddag op de klassieke autoshow van hem een leuke tigra tegengekomen! Hier de pics: Ik wilde jullie hem niet onthouden Hij staat overigens te koop!
Hello, Ben vanmiddag op de klassieke autoshow van hem een leuke tigra tegengekomen! Hier de pics: Ik wilde jullie hem niet onthouden Hij staat overigens te koop!
F FakaB Lid 9 apr 2012 #4 Motorblok wil ik wel hebben haha, maar de achterkant vind ik een beetje apart om het zo te zeggen!! Maar zou het niet erg vinden om er een rondje in te rijden!! :thumb
Motorblok wil ik wel hebben haha, maar de achterkant vind ik een beetje apart om het zo te zeggen!! Maar zou het niet erg vinden om er een rondje in te rijden!! :thumb
F FakaB Lid 9 apr 2012 #5 Motorblok wil ik wel hebben haha, maar de achterkant vind ik een beetje apart om het zo te zeggen!! Maar zou het niet erg vinden om er een rondje in te rijden!! :thumb
Motorblok wil ik wel hebben haha, maar de achterkant vind ik een beetje apart om het zo te zeggen!! Maar zou het niet erg vinden om er een rondje in te rijden!! :thumb
T tamiya Komt hier geregeld 9 apr 2012 #10 Ben gister ook ff in Venhuizen geweest. Was niet veel meer origineel aan die auto, behalve het dak
T tamiya Komt hier geregeld 9 apr 2012 #11 Ben gister ook ff in Venhuizen geweest. Was niet veel meer origineel aan die auto, behalve het dak
T TerryB Post best veel 9 apr 2012 #12 Klopt helemaal idd, de schuifjes voor de dakdragers zitten er nog in :jerry . Volgens mij is het ook een zelfbouw frame.
Klopt helemaal idd, de schuifjes voor de dakdragers zitten er nog in :jerry . Volgens mij is het ook een zelfbouw frame.
T TerryB Post best veel 9 apr 2012 #13 Klopt helemaal idd, de schuifjes voor de dakdragers zitten er nog in :jerry . Volgens mij is het ook een zelfbouw frame.
Klopt helemaal idd, de schuifjes voor de dakdragers zitten er nog in :jerry . Volgens mij is het ook een zelfbouw frame.
M Makko Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #16 Zie ik daar een uitlaat aan de zijkant voorscherm? Zal wel niet i.v.m. sturen. Vet ding wel.
M Makko Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #17 Zie ik daar een uitlaat aan de zijkant voorscherm? Zal wel niet i.v.m. sturen. Vet ding wel.
T TerryB Post best veel 9 apr 2012 #18 Het is idd een uitlaat! Maar dan de vraag, wat doet een uitlaat daar als het blok achterin ligt?
T TerryB Post best veel 9 apr 2012 #19 Het is idd een uitlaat! Maar dan de vraag, wat doet een uitlaat daar als het blok achterin ligt?