Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Niet de windingen tellen/meten, maar vanaf de dorpel tot de grond. Links staat bij mij 1,5 winding hoger om het gewicht van de bak en bestuurder op te vangen.
@Looney wrote:Schroefset links en rechts wel even hoog?
Niet de windingen tellen/meten, maar vanaf de dorpel tot de grond. Links staat bij mij 1,5 winding hoger om het gewicht van de bak en bestuurder op te vangen.
Das een goeie :thumb
Vanmiddag zet ik 'm op vlakke ondergrond en ga ik meten, als er idd verschil in zit stel ik hem bij en lijn ik 'm gelijk uit!
Ik zou er eerst voor zorgen dat je je camber kan verstellen. Daarna weer uitlijnen. Als dat verschilt links en rechts is het ook al niet fijn.
Dit kun je doen door je bovenste boutgaten uit te sleuven, of met magic camber bouten (sleufgat maken is goedkoper )
Tevens even kritisch naar je banden kijken. (opkrikken en draaien)
Ik heb een tijd op een band gereden die net niet mooi rond was, dit zag je met het blote oog niet, maar met rijden werd ie onrond en kreeg ik een heel vreemd stuur gedrag.