J Jerremy Hoort bij de inboedel 23 jan 2011 #61 misschien haalt die jongen wat door elkaar. Want in een olie druk sensor zit toch geen veer ? Achter/in de plunjer in de oliepomp wel toch. Ben niet echt een 'olie pomp-expert'
misschien haalt die jongen wat door elkaar. Want in een olie druk sensor zit toch geen veer ? Achter/in de plunjer in de oliepomp wel toch. Ben niet echt een 'olie pomp-expert'
R r.deknatel Lid 23 jan 2011 #62 nee maar de vorige eigenaar.. (ik heb em al 2 maand maar net een rijbewijs.. dus niet veel in gereden) ik denk dat die er niet echt op gelet heeft of er wel olie in zat.. aangezien ze niet echt slim overkwamen
nee maar de vorige eigenaar.. (ik heb em al 2 maand maar net een rijbewijs.. dus niet veel in gereden) ik denk dat die er niet echt op gelet heeft of er wel olie in zat.. aangezien ze niet echt slim overkwamen
R r.deknatel Lid 23 jan 2011 #63 nee maar de vorige eigenaar.. (ik heb em al 2 maand maar net een rijbewijs.. dus niet veel in gereden) ik denk dat die er niet echt op gelet heeft of er wel olie in zat.. aangezien ze niet echt slim overkwamen
nee maar de vorige eigenaar.. (ik heb em al 2 maand maar net een rijbewijs.. dus niet veel in gereden) ik denk dat die er niet echt op gelet heeft of er wel olie in zat.. aangezien ze niet echt slim overkwamen
J Jerremy Hoort bij de inboedel 23 jan 2011 #64 [rquote=1849361&tid=140734&author=r.deknatel]ach nouja ik vind et wel best er ligt maar een 1.8 8v motortje in ben opzoek naar een andere.. der is mij verteld dat er wat ruimte zit op de drijfstang lagers en meer bij geluiden dus ik zoek een andere motor[/rquote] Ja ok dan maakt het misschien minder uit. Maar even goed toch zonde.
[rquote=1849361&tid=140734&author=r.deknatel]ach nouja ik vind et wel best er ligt maar een 1.8 8v motortje in ben opzoek naar een andere.. der is mij verteld dat er wat ruimte zit op de drijfstang lagers en meer bij geluiden dus ik zoek een andere motor[/rquote] Ja ok dan maakt het misschien minder uit. Maar even goed toch zonde.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 23 jan 2011 #65 [rquote=1849361&tid=140734&author=r.deknatel]ach nouja ik vind et wel best er ligt maar een 1.8 8v motortje in ben opzoek naar een andere.. der is mij verteld dat er wat ruimte zit op de drijfstang lagers en meer bij geluiden dus ik zoek een andere motor[/rquote] Ja ok dan maakt het misschien minder uit. Maar even goed toch zonde.
[rquote=1849361&tid=140734&author=r.deknatel]ach nouja ik vind et wel best er ligt maar een 1.8 8v motortje in ben opzoek naar een andere.. der is mij verteld dat er wat ruimte zit op de drijfstang lagers en meer bij geluiden dus ik zoek een andere motor[/rquote] Ja ok dan maakt het misschien minder uit. Maar even goed toch zonde.
R r.deknatel Lid 23 jan 2011 #66 ja maar een kenis van mij wou me wel helpen met andere motor.. die zit zelf ook wat in die wereld..
R r.deknatel Lid 23 jan 2011 #67 ja maar een kenis van mij wou me wel helpen met andere motor.. die zit zelf ook wat in die wereld..