Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@cano666 wrote:@cano666 wrote:@cano666 wrote:wa ga je nou janken jonge ik zeg toch niks verkeerds ik geef je alleen een tip om ook naar de 2.0 turbo te kijken en of ik een paar puntfnn en komma's gebruik boeit jou niet
edit: tip voor topic opener
Een beetje normale reactie zouden wij erg waarderen. En als je dan toch bezig bent, doe ook wat aan je taal gebruik.
Gr 2000
eaj 2000 gij kunt mn balle likke reet
gr uit brabant
Ons normale beleid is om hiervoor eerst een echte waarschuwing te geven, maar speciaal voor jouw maak ik een uitzondering. We zien je weer over een week, tenminste als je je gedrag aan past!
@manta11 wrote:Ik ben van plan om een astra g coupe 2.2 automaat te kopen.
Alleen voor ik ga reageren op deze auto vraag ik me eigen af wat de kwalen van deze auto zijn.
En welke problemen zich voordoen bij dit model.
Alvast bedankt
Mvgr manta11
Ik denk dat je keuze niet heel groot is (zoveel automaten zijn er volgens mij niet geleverd), maar de Z22SE is wel een heerlijk blok! Veel koppel, dus lekker schakellui rijden.
wa ga je nou janken jonge ik zeg toch niks verkeerds ik geef je alleen een tip om ook naar de 2.0 turbo te kijken en of ik een paar puntfnn en komma's gebruik boeit jou niet
edit: tip voor topic opener
Een beetje normale reactie zouden wij erg waarderen. En als je dan toch bezig bent, doe ook wat aan je taal gebruik.
Maar het enige waar je goed op moet letten is of die motor niet ratelt. Verder zijn deze autos niet bepaald storingsgevoelig, als jij al het onderhoud netjes doet is er niks aan de hand.
waarom 2.2 pak gwn een 2.0 turbo ik heb een 1.8 soms denk ik K*T AUTO gwn een trap geven maar dat vind ik zielig maar goed zal echt niet veel verschil in zitten in verbruik enz ik zou als ik jou was voor de turbo gaan