T TRPower Komt hier geregeld 25 okt 2009 #1 heej iemand die toevallig nog het hoekje heeft liggen die tussen de skirt en de wielrand in zit van een B gsi?? rechtsachter heb dr namelijk een gsitje bij gehaald,alleen zit daar dat hoekje niet meer bij kleur onbelangrijk
heej iemand die toevallig nog het hoekje heeft liggen die tussen de skirt en de wielrand in zit van een B gsi?? rechtsachter heb dr namelijk een gsitje bij gehaald,alleen zit daar dat hoekje niet meer bij kleur onbelangrijk
R RRROYBOY Komt weleens kijken 21 nov 2009 #2 Als jy de 1.4 wielranden hebt van de achterkant wil ik wel ruilen ? :angel heb zelf rieger skirts gekocht dus dat past natuurlijk niet
Als jy de 1.4 wielranden hebt van de achterkant wil ik wel ruilen ? :angel heb zelf rieger skirts gekocht dus dat past natuurlijk niet
C corsaracer Hoort bij de inboedel 21 nov 2009 #3 je kunt ze ook nog gewoon bij de dealer bestellen..
T TRPower Komt hier geregeld 21 nov 2009 #5 hmm, wist niet dat die nog bij de dealer te halen waren hier vind je geen gsi'tjes op de sloop ennu, @royboy t is al een gsi,dus ik heb geen andere dingen te ruilen
hmm, wist niet dat die nog bij de dealer te halen waren hier vind je geen gsi'tjes op de sloop ennu, @royboy t is al een gsi,dus ik heb geen andere dingen te ruilen
C corsaboy Hoort bij de inboedel 21 nov 2009 #6 bel ff met duparts... veel goedkoper en levert ze ook gewoon :angel