K Kell Lid 20 mei 2012 #61 Hier even een paar nieuwe foto's van de eerste meeting waar ik dit jaar ben geweest, bedankt Ferry!
K Kell Lid 16 aug 2012 #63 Iemand nog een tip om een spin uit je spiegel te krijgen? Haal nu al 4 weken elke keer voor het wassen een spinnenweb weg tussen mijn spiegel en mijn raam, maar dat stomme beest blijft stom zitten waar die zit.. :swear
Iemand nog een tip om een spin uit je spiegel te krijgen? Haal nu al 4 weken elke keer voor het wassen een spinnenweb weg tussen mijn spiegel en mijn raam, maar dat stomme beest blijft stom zitten waar die zit.. :swear
P petrolhead Loopt hier de deur plat 16 aug 2012 #64 spiegel demonteren king: nee geintje http://webshop.vanheusdenwatersport.nl/starbrite-anti-spinnen-spray---500-ml/art!!!!2487!NL" onclick="window.open(this.href);return false; geen idee of het iets is oowja hele mooie astra :thumb
spiegel demonteren king: nee geintje http://webshop.vanheusdenwatersport.nl/starbrite-anti-spinnen-spray---500-ml/art!!!!2487!NL" onclick="window.open(this.href);return false; geen idee of het iets is oowja hele mooie astra :thumb
K Kell Lid 16 aug 2012 #65 Haha benieuwd of het werkt! Als die binnen korte tijd nog niet verhuisd is naar de Peugeot van de buurman, dan moeten we dat misschien maar eens proberen.. :hmmz
Haha benieuwd of het werkt! Als die binnen korte tijd nog niet verhuisd is naar de Peugeot van de buurman, dan moeten we dat misschien maar eens proberen.. :hmmz
T Turill Komt weleens kijken 8 sep 2012 #68 Mooie bak (zie 'm nu voor het eerst), de OPC kleur vind ik ook echt perfect. Wat die spinnen betreft Ik gebruik meestal de compressor (of perslucht in een busje) voor dat probleem. Maar soms willen ze inderdaad gewoon niet eruit Goed dat 't gelukt is, zo niet dat reis je in ieder geval nooit alleen
Mooie bak (zie 'm nu voor het eerst), de OPC kleur vind ik ook echt perfect. Wat die spinnen betreft Ik gebruik meestal de compressor (of perslucht in een busje) voor dat probleem. Maar soms willen ze inderdaad gewoon niet eruit Goed dat 't gelukt is, zo niet dat reis je in ieder geval nooit alleen
K Kell Lid 8 sep 2012 #69 @Turill wrote:Mooie bak (zie 'm nu voor het eerst), de OPC kleur vind ik ook echt perfect. Thanks! @Turill wrote:Goed dat 't gelukt is, zo niet dat reis je in ieder geval nooit alleen Ja that's the problem, ik reis graag alleen
@Turill wrote:Mooie bak (zie 'm nu voor het eerst), de OPC kleur vind ik ook echt perfect. Thanks! @Turill wrote:Goed dat 't gelukt is, zo niet dat reis je in ieder geval nooit alleen Ja that's the problem, ik reis graag alleen