M mrmonkey Loopt hier de deur plat 16 jun 2011 #81 @KRSA2000 wrote:@mrmonkey wrote:heb je geluk gehad met die koplampen dat ie daar mee goedgekeurd is :hmmz Ik heb andere (normale) koplampen/knipperlichten voor de keuring en voor weggebruik. De donkere lampen ga ik alleen voor meetings, enz. gebruiken. dan heb ik niks gezegd :jerry
@KRSA2000 wrote:@mrmonkey wrote:heb je geluk gehad met die koplampen dat ie daar mee goedgekeurd is :hmmz Ik heb andere (normale) koplampen/knipperlichten voor de keuring en voor weggebruik. De donkere lampen ga ik alleen voor meetings, enz. gebruiken. dan heb ik niks gezegd :jerry
M Manta-aero Komt hier geregeld 10 mrt 2016 #82 Dat is een mooie kleine unit, daar kan ik ook wel wat mee bij mijn Manta denk ik. Succes.
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 10 mrt 2016 #83 Zijn zeer geliefd, zijn vaak uitverkocht/niet op voorraad. Ik heb hem op pre-order moeten bestellen. Ze hebben ook zwaardere uitvoeringen indien nodig/gewenst. http://www.t7design.co.uk/index.php/heating/heaters.html" onclick="window.open(this.href);return false; Sent from my SM-P900 using Tapatalk
Zijn zeer geliefd, zijn vaak uitverkocht/niet op voorraad. Ik heb hem op pre-order moeten bestellen. Ze hebben ook zwaardere uitvoeringen indien nodig/gewenst. http://www.t7design.co.uk/index.php/heating/heaters.html" onclick="window.open(this.href);return false; Sent from my SM-P900 using Tapatalk
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 10 mrt 2016 #84 Lange tijd sinds mn laatste update... lekker van mn wagen genoten Vandaag nieuwe goodies binnen gekregen: 2.2kW micro heater (101x115,5x151mm, 590gr) & aux. 'in-line blower' van T7 Designs (Engeland) Kom ik eindelijk van dat falende meuk af wat OEM in een corsa a zit. (Incl. een kleine gewichtsbesparing)
Lange tijd sinds mn laatste update... lekker van mn wagen genoten Vandaag nieuwe goodies binnen gekregen: 2.2kW micro heater (101x115,5x151mm, 590gr) & aux. 'in-line blower' van T7 Designs (Engeland) Kom ik eindelijk van dat falende meuk af wat OEM in een corsa a zit. (Incl. een kleine gewichtsbesparing)
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 2 jun 2014 #85 Nieuw hardware is binnen... Nu nog de tijd vinden om alles in te bouwen! :? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Nieuw hardware is binnen... Nu nog de tijd vinden om alles in te bouwen! :? Sent from my SM-G900F using Tapatalk