Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vind alleen die oliedop klote, zou er eerder een zwarte op zetten. heb al meerdere malen meegemaakt dat die immitatie doppen erg snel en veel gaan lekken.
verder erg mooi spul. kwam pas op ebay ook die krukaspoelie tegen. zijn lekker goedkoop en mooi licht spul.
Vandaag zou de blok gemonteerd worden... Maar zoals altijd had ik weer pech!
Tijdens het monteren van de vliegwiel schoot ik uit, en haalde m'n hand open op de starterkrans :swear:swear:swear
Daar stond ik dus met een ontblote pees (maar niet door gelukkig) en een kameraad die ik van de vloer moest op rapen! Haha!
Een kort bezoek aan de spoedeisende hulp en een wat hechtingen verder was ik weer in de werkplaats, maar ik kon toch niks meer doen. Ff een paar dagen wachten dus...
Kijk, nou komt het goed Ben blij dat je er goed voor zorgt! Je pakt het in ieder geval grond ig aan. Mijn complimenten
Als ie af is hoop ik em in het echt nog wel te zien.
Ik heb weer teveel naar de vrouw geluisterd. Ze heeft me de RS4 uit het hoofd gepraat en nou hebben we een MB zelfontbrander besteld... Wat je er thuis al niet voor over hebt om de goede vrede te bewaren, maar goed daar kunne we allemaal over mee praten.
Beterschap met je hand en 'load em up those pictures!'
Kijk, nou komt het goed Ben blij dat je er goed voor zorgt! Je pakt het in ieder geval grond ig aan. Mijn complimenten
Als ie af is hoop ik em in het echt nog wel te zien.
Ik heb weer teveel naar de vrouw geluisterd. Ze heeft me de RS4 uit het hoofd gepraat en nou hebben we een MB zelfontbrander besteld... Wat je er thuis al niet voor over hebt om de goede vrede te bewaren, maar goed daar kunne we allemaal over mee praten.
Beterschap met je hand en 'load em up those pictures!'
wat je doet de corsa weg voor een rs4 en dan haal je een diesel benz... :thumbdown
Maar ik ken het wel hoor.. vrouwen :vertag:vertag
Nu weer on-topic..
Beterschap, ben benieuwd naar de nieuwe foto's als het blok er straks inhangt :thumbup
Jammer dat de RS4 er niet gaat komen... Maar met de huidige brandstof prijzen ben je misschien toch betere af met een diesel. En een chippie doet wonderen