J JeffreyC Lid 23 jan 2012 #21 Goed al goed, zeg dat ik nog die 258 graden nokkenassen neem + verstelbare tandwielen om het makkelijk te maken. Hebben we nog enige goede bedrijven in Nederland die aan chippen op maat doen? Dus los van EDS en V-Maxx in Duitsland p.s. Ron, waar heb jij de chip dan vandaan?
Goed al goed, zeg dat ik nog die 258 graden nokkenassen neem + verstelbare tandwielen om het makkelijk te maken. Hebben we nog enige goede bedrijven in Nederland die aan chippen op maat doen? Dus los van EDS en V-Maxx in Duitsland p.s. Ron, waar heb jij de chip dan vandaan?
B Basgsi Loopt hier de deur plat 24 jan 2012 #22 stuur miruni van het forum maar een bericht, denk dat hij vast wel wat voor je kan doen. mijn c20xe heeft ie (met originele nokkenassen) naar 180+ pk afgesteld. dit was wel met octaan 100 en andere bougies (heb nog een setje te koop :vertag )
stuur miruni van het forum maar een bericht, denk dat hij vast wel wat voor je kan doen. mijn c20xe heeft ie (met originele nokkenassen) naar 180+ pk afgesteld. dit was wel met octaan 100 en andere bougies (heb nog een setje te koop :vertag )