ff update tot nu toe.
Gisteravond toen ik thuiskwam viel me op dat toen ik de auto van slot haalde dat de pennen in de deuren een millimeter omhoog kwamen, nou lijkt het mij dat de motortjes niet stuk zijn maar waarschijnlijk vol en verstopt zitten met vuiligheid.
dus vanmiddag ff een multimeter gekocht(nadat de oude gesloopt te hebben) , contactspray, schuurpapier en staalborstel( messing versie), nou was de bedoeling vanavond even de deurpaneel te demonteren achter en de motortje vol te storten met wd40 en de stekkertjes een contactspray beurt te geven en eventueel ff borsteltje erlangs te halen maar helaas heb ik 45 minuten lopen kl*te om de borgclip van de raamslinger te verwijderen na een tijdje klote en met behulp van een kromme punttang is het eindelijk gelukt.
Helaas werd het te donker om verder te gaan aangezien ik geen lamp had die ik tijdelijk kon plaatsen om verder te gaan in het donker..
nou gaan we morgen weer een poging wagen om het motortje vol te spuiten en hopen op resultaat.
maar nu rest mij nog een vraagje het deurpaneel hoort normaal(wat ik las) simpel los te komen, ik moest met aardig wat kracht losrukken(zonder de bevestigingsclippen te slopen) is dit normaal of is het verstandig dat ook ff een wd40 beurtje te geven??