Problemen met xenon

Ahhh. dat niet niet goed voor de xenon. Maar waar het aan licht zou ik ook niet kunnen vertellen. Zo gaan de xenon lamper snel kapot. kunnen niet goed tegen.

Morgen doe ik ze terug naar Navaudio. Er zou een storing zijn op deze ballasten zeggen ze, maar ik rij liefst zelf naar hun in plaats van ze op te sturen met de post.

Dan weet ik zeker dat ze werken ;)

@Pieter.. wrote:Morgen doe ik ze terug naar Navaudio. Er zou een storing zijn op deze ballasten zeggen ze, maar ik rij liefst zelf naar hun in plaats van ze op te sturen met de post.

toevallig ballasten van het merk 'einzelmann'? ik heb bij NAVAUDIO ballasten weg van dit merk, en ook alleen maar ellende mee gehad.

@OscaR-16v wrote:@Pieter.. wrote:Morgen doe ik ze terug naar Navaudio. Er zou een storing zijn op deze ballasten zeggen ze, maar ik rij liefst zelf naar hun in plaats van ze op te sturen met de post.

toevallig ballasten van het merk 'einzelmann'? ik heb bij NAVAUDIO ballasten weg van dit merk, en ook alleen maar ellende mee gehad.

Het merk staat er niet op maar hier is een foto ervan ;)

jiea.jpg

gcrt.jpg

Ik ben de nieuwe ballasten gaan halen en nu werken ze zonder probleem of foutmeldingen ;)

Nu is de verlichting vanvoor klaar :)

Xenons, LED dagrijlichten en LED mistlichten ;)

Je kan trouwens beter de auto niet starten met je xenon lampen aan. Dit is zeer slecht voor de lampen. Eerst starten, dan de lampen aan.

Terug
Naar boven