Opeltje17 Forumbewoner 26 jan 2014 #22 Kijk hier maar eens: http://www.mister-auto.nl/fl/distri...tationwagen-51-52-1-6-i-75pk_v1826_g3096.html" onclick="window.open(this.href);return false; Is er zelfs één voor €56,-alleen heb ik nog nooit dat merk gemonteerd.
Kijk hier maar eens: http://www.mister-auto.nl/fl/distri...tationwagen-51-52-1-6-i-75pk_v1826_g3096.html" onclick="window.open(this.href);return false; Is er zelfs één voor €56,-alleen heb ik nog nooit dat merk gemonteerd.
T trashmetal Forumbewoner 27 jan 2014 #23 Als alles dit jaar toch al aan de beurt is kun je beter alles in een keer meenemen waterpomp looprol spanrol multiriem distributieriem en vergeet je thermostaat niet, deze wordt vaak vergeten! beetje lullig als deze over een half jaar dienst weigert
Als alles dit jaar toch al aan de beurt is kun je beter alles in een keer meenemen waterpomp looprol spanrol multiriem distributieriem en vergeet je thermostaat niet, deze wordt vaak vergeten! beetje lullig als deze over een half jaar dienst weigert
T trashmetal Forumbewoner 27 jan 2014 #24 btw als je de momentsleutel iets voor die 28 nm zet kan het best :thumbup
A AstraF23 Post best veel 28 jan 2014 #25 Uhm opeltje17, als ik bij mijn motor op die site kijk krijg ik andere en duurdere setjes. Maar past die van een 1.6i ook op een 1.6?
Uhm opeltje17, als ik bij mijn motor op die site kijk krijg ik andere en duurdere setjes. Maar past die van een 1.6i ook op een 1.6?
T trashmetal Forumbewoner 28 jan 2014 #26 is het zelfde je hebt een 1.6i, monopoint injectie welliswaar
A AstraF23 Post best veel 28 jan 2014 #27 mmm raar, andere site's geven wat anders aan. Maar heb nu via mijn stage plaats een setje met waterpomp voor 84 euro geregeld. Deze is van gates volgens mij, anders van continental
mmm raar, andere site's geven wat anders aan. Maar heb nu via mijn stage plaats een setje met waterpomp voor 84 euro geregeld. Deze is van gates volgens mij, anders van continental
T trashmetal Forumbewoner 28 jan 2014 #28 wat onderdelensites aangeven klopt niet altijd veel mensen verwarren de monopoint injectie ook wel eens met een carburateur terwijl die nooit geleverd is op de astra f
wat onderdelensites aangeven klopt niet altijd veel mensen verwarren de monopoint injectie ook wel eens met een carburateur terwijl die nooit geleverd is op de astra f