Bedankt voor die reactie ivm de honderden occasie GLX
Nu beseffen de meelezenden dat jij al heeeel lang ongeloofwaardig uit je nek kletst. Op 1 site die je noemt 952 ex en op die andere nog eens 354 ex. Reken dan nog de "bagnoles" die bij dealers en andere sites staan....
Één echt succesverhaal de GLX
Maar je zal wel weer iets uit je duim komen zuigen.
Als je kijkt wat verkocht werd en wat tweedehands aangeboden wordt dan ben ik misschien nog de enige die met deze falende vierwieler MOET verder rijden.
Ohja, ik zocht het op voor je weer begint te zagen. Gerechtelijk verlof duurt tot 31 augustus 2023 dit jaar.... reken dan nog wat tyd erbij. Na een 4 tal jaar dus misschien wel uitspraak in deze zaak en kan ie eindelijk weg.
Geduld blijkt een mooie gave. Maar het wordt stilaan een echte soap dankzij OPEL en hun klantvriendelijkheid. Weet je.... straks gaan ze in beroep tegen de uitspraak en zijn we weer snel een jaar verder
maar, wat je nu zei..... zoveel tweedehandse GLX. En ze wilden bij OPEL zelfs niet akkoord gaan met een ruil die voorgesteld werd voor een identieke wagen met ongeveer zelfde aantal kilometers en zelfde bouwjaar. Is dat niet vreemd ? Zouden ze dan toch zeker zijn dat mijn wagen niet deugt ?