O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 24 jan 2010 #2 dacht dat het diende om de benzinedruk mooi gelijk op 3bar te houden. kan me ook vergissen
N noc Post best veel 24 jan 2010 #5 origineel gepost door martklanderman Nee die drukregelaar zit er niet voor niks he:vertag maar wat is het nut van er 2 te hebben :hmmz
origineel gepost door martklanderman Nee die drukregelaar zit er niet voor niks he:vertag maar wat is het nut van er 2 te hebben :hmmz
B bjornno Komt weleens kijken 24 jan 2010 #6 heb ik mij ook al vaak afgevraagd rij al drie jaar rallycross zonder dat stuk merk er niks van
N noc Post best veel 24 jan 2010 #7 origineel gepost door bjornno heb ik mij ook al vaak afgevraagd rij al drie jaar rallycross zonder dat stuk merk er niks van dan gaat het er gewoon tussen uit
origineel gepost door bjornno heb ik mij ook al vaak afgevraagd rij al drie jaar rallycross zonder dat stuk merk er niks van dan gaat het er gewoon tussen uit
L LennartCalibra Lid 25 jan 2010 #8 is een pulsatiedemper ofzo. Bij mij was ie net voor de feestdagen doorgerot :S niet handig als je tank lekt met vuurwerk dus maar een nieuwe op laten zetten.. koste 70 euro dacht ik. Groeten!
is een pulsatiedemper ofzo. Bij mij was ie net voor de feestdagen doorgerot :S niet handig als je tank lekt met vuurwerk dus maar een nieuwe op laten zetten.. koste 70 euro dacht ik. Groeten!
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 25 jan 2010 #9 In principe kan ie er gewoon tussenuit, ook nog nooit geen problem mee gehad. Volgens Hbase.nl is het idd een Pulsatiedemper, 73 eurootjes :thumbup Maarjah het zit er niet voor niks, die brandstofpompen origineel zijn natuurlijk geen HiTech engineering, daarom dat ding.
In principe kan ie er gewoon tussenuit, ook nog nooit geen problem mee gehad. Volgens Hbase.nl is het idd een Pulsatiedemper, 73 eurootjes :thumbup Maarjah het zit er niet voor niks, die brandstofpompen origineel zijn natuurlijk geen HiTech engineering, daarom dat ding.
N noc Post best veel 25 jan 2010 #10 origineel gepost door Bart Hoedemaker In principe kan ie er gewoon tussenuit, ook nog nooit geen problem mee gehad. Volgens Hbase.nl is het idd een Pulsatiedemper, 73 eurootjes :thumbup Maarjah het zit er niet voor niks, die brandstofpompen origineel zijn natuurlijk geen HiTech engineering, daarom dat ding. komt toch een pierburg onder
origineel gepost door Bart Hoedemaker In principe kan ie er gewoon tussenuit, ook nog nooit geen problem mee gehad. Volgens Hbase.nl is het idd een Pulsatiedemper, 73 eurootjes :thumbup Maarjah het zit er niet voor niks, die brandstofpompen origineel zijn natuurlijk geen HiTech engineering, daarom dat ding. komt toch een pierburg onder