Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Baba wrote:Na 3400 kilometer, 11 dagen regen en overstromingen, ziet onze bolide er wat minder fris en fruitig uit . Voor de afwisseling stond ik hier nu wel eens aan de goede kant van de weg aangezien wij de vakantie hebben doorgebracht in engeland . Aja nu is ie weer gepoetst en staat ie weer te glimmen . Ik zal binnenkort mijn eigen topic starten en daar onze vec eens in het zonnetje zetten. Tot die tijd, hieronder mijn bijdrage
Na 3400 kilometer, 11 dagen regen en overstromingen, ziet onze bolide er wat minder fris en fruitig uit . Voor de afwisseling stond ik hier nu wel eens aan de goede kant van de weg aangezien wij de vakantie hebben doorgebracht in engeland . Aja nu is ie weer gepoetst en staat ie weer te glimmen . Ik zal binnenkort mijn eigen topic starten en daar onze vec eens in het zonnetje zetten. Tot die tijd, hieronder mijn bijdrage