Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nu 244.000 op de teller. Dat geeft overigens alleen aan hoeveel slagen de teller gemaakt heeft, want deze komt uit een andere auto. Vorige eigenaar wilde een dashboard met toerenteller .
Mijn auto heeft naar schatting 180.000 gereden, maar dat maakt voor een 18 jaar oude auto toch geen drol meer uit.
@gose91 wrote:Nu 244.000 op de teller. Dat geeft overigens alleen aan hoeveel slagen de teller gemaakt heeft, want deze komt uit een andere auto. Vorige eigenaar wilde een dashboard met toerenteller .
Mijn auto heeft naar schatting 180.000 gereden, maar dat maakt voor een 18 jaar oude auto toch geen drol meer uit.
Dan draai je de kilometerstand toch terug ?
Bij een F is dat goed te doen en is niet strafbaar.
@KadAstra-EF wrote:@gose91 wrote:Nu 244.000 op de teller. Dat geeft overigens alleen aan hoeveel slagen de teller gemaakt heeft, want deze komt uit een andere auto. Vorige eigenaar wilde een dashboard met toerenteller .
Dan draai je de kilometerstand toch terug ?
Bij een F is dat goed te doen en is niet strafbaar.
Rik
Ik zou niet weten naar wat precies. Het enige wat er gebeurt als ik m terug zou draaien is dat ik mijn tank- en reparatiegeschiedenis moet gaan terugrekenen. Ook het moeilijkste niet (Excel :wors ). Misschien bij de eerstvolgende knutselbeurt...