Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sneller dat ik dacht.. maar zag leuke velgen staan op marktplaats en ben in de auto gesprongen. banden hadden 7mm profiel, bij aankomst zeikanten kaal, dus laten liggen :thumbdown
Maar dat mocht het ritje niet bederven op de terug weg 500.000km op de teller gezet.
Sneller dat ik dacht.. maar zag leuke velgen staan op marktplaats en ben in de auto gesprongen. banden hadden 7mm profiel, bij aankomst zeikanten kaal, dus laten liggen :thumbdown
Maar dat mocht het ritje niet bederven op de terug weg 500.000km op de teller gezet.
Mijn respect heb je pas als ie weer op 0000000 staat :jerry
1miljoen zou te gek zijn whahaha.. dan moet ik het nog 11jaartjes met hem volhouden :hmmz :hmmz en ten 2de houd hij het vol.
Nee maar die 1miljoen komt er sowieso niet... Ik sta nu op het punt om te gaan werken of verder studeren ... dus misschien gaat die binnen 4maand eruit.
@astraTD wrote:1miljoen zou te gek zijn whahaha.. dan moet ik het nog 11jaartjes met hem volhouden :hmmz :hmmz en ten 2de houd hij het vol.
Nee maar die 1miljoen komt er sowieso niet... Ik sta nu op het punt om te gaan werken of verder studeren ... dus misschien gaat die binnen 4maand eruit.
Ligt aan de kilometers wat ik dan ga maken.
:wtf
echt waar? zonde.
maar zolang hij er is, blijf ons op de hoogte houden.
@FnF_racer wrote:@astraTD wrote:1miljoen zou te gek zijn whahaha.. dan moet ik het nog 11jaartjes met hem volhouden :hmmz :hmmz en ten 2de houd hij het vol.
echt waar? zonde.
Helaas waar.
Zolang ik kan genieten doe ik het met alle plezier.. Zo'n auto als deze krijg ik misschien nooit meer tot beschikking.
( nog nooit langs de weg gestaan met hem in 3/5jaar/150.000km)
@astraTD wrote:@FnF_racer wrote:@astraTD wrote:1miljoen zou te gek zijn whahaha.. dan moet ik het nog 11jaartjes met hem volhouden :hmmz :hmmz en ten 2de houd hij het vol.
echt waar? zonde.
Helaas waar.
Zolang ik kan genieten doe ik het met alle plezier.. Zo'n auto als deze krijg ik misschien nooit meer tot beschikking.
( nog nooit langs de weg gestaan met hem in 3/5jaar/150.000km)
Schorsen geen optie ????
Die tuin van jou is net zo groot als de provincie Friesland :jerry