Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Auto met hoogste km stand die ik ooit had was een Volvo 850 estate 2.5 5cyl met 596.873 op de klok toen ik em verkocht (reed en schakelde nog prima en zag er als nieuw uit..was em gewoon zat)
Auto met hoogste km stand die ik ooit had was een Volvo 850 estate 2.5 5cyl met 596.873 op de klok toen ik em verkocht (reed en schakelde nog prima en zag er als nieuw uit..was em gewoon zat)
Edit: die Volvo staat ook in mijn avatar lol
Dan was ik ook nog door gereden tot de 600.000km king:
Neem aan dat je toch 10dznde kms heb gemaakt met dat hok :jerry
Nee, m'n moeder had m'n BMW 318i total loss gereden en moest snel vervangend vervoer hebben dus dacht ze me blij te maken met die Volvo..niet dus.
Beetje vaag ook dat als je een 318i op 20 inch velgen naar de klote helpt met 153.000 op de teller dat je dan als vervanging een station koopt met 15 inch troep eronder en 592.000 op de klok.
Dus heb daarna even gespaard en de Calibra gekocht
Ach ja, heb em verkocht voor 100 aan een demontage bedrijf in 's hertogenbosch. Keek net ff op site van de RDW maar de plaat komt niet meer voor. Dus dat ding is hoogst waarschijnlijk gesloopt.. good riddance king: