Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hmm je antwoord klinkt inderdaad goed maar dat legt nog steeds niet uit waarom deze minder knappe man nog geen beeldschone vrouw tegen is gekomen die het met hem wil doen
origineel gepost door 1985Opelgirl
Mooie mannen zijn vaak homo, vandaar dat ik dol ben op de gay pride zooooveel mooie mannen om me heen haha) maar de mooie mannen die geen homo zijn die zijn alleen goed om mooie kindjes mee te maken.
Geloof me, minder knappe mannen zijn stukken charmanter, mijn tegenwoordige minnaar is ook de knapste niet (maar wel de lekkerste natuurlijk, er zit namelijk wel verschil in de knapste of de lekkerste).
Mooie mannen zijn leuk om naar te kijken en de minder mooie mannen zijn leuk om het mee te doen.
Da's een degelijk antwoord, toch Willem???
Heb ik mijn heineken plaatje ook weer goed gemaakt.
Meestal willen vrouwen een lelijke man (en ja, dat zie je toch vaak) omdat ze een knappe man bedreigend vinden, ze zijn bang dat ze met de jaren lelijk afsteken tegenover een knappe vent...
Vaak niet onterecht ook....gezien de houdbaarheidsdatum....:vertag
he he he he ik ga hier ff wat van zeggen hoor uiterlijk is niet het meest belangrijke in de wereld .....wat dacht je van een goed gesprek of misschien heet ze wel een ander talent wat erg belangrijk is.......
natuurlijk wil het oog ook wat maar als ze dit kunnen doe ik al niet meer moeilijk
Je weet het zo goed te brengen hahaha Ik ben momenteel met een leuk meisje uit Well bezig, volgende week woensdag avond gelijk al eerste date :wub
origineel gepost door 2001station
he he he he ik ga hier ff wat van zeggen hoor uiterlijk is niet het meest belangrijke in de wereld .....wat dacht je van een goed gesprek of misschien heet ze wel een ander talent wat erg belangrijk is.......
natuurlijk wil het oog ook wat maar als ze dit kunnen doe ik al niet meer moeilijk