M manta19sr Komt hier geregeld 9 jul 2008 #2.027 kdenk dat ik morgen maar eens te hard ga rijden gelukkig heb ik nog een lage auto ook
X Xo-C4Rm4nI4C Komt weleens kijken 12 jul 2008 #2.028 origineel gepost door lynx84 origineel gepost door Roba toen ik de eerste x een stijvel lul kreeg heb ik het raam maar open gezet want ik wist niet hoe lang die ging worden :hmmz ja heb ook zoiets, kon bij mn geboorte kiezen tussen een grote lul en een uitstekend geheugen....... Ben eigenlijk vergeten wat ik gekozen heb....... dus toen ben je maar de grote lul geworden?:jerry:jerry
origineel gepost door lynx84 origineel gepost door Roba toen ik de eerste x een stijvel lul kreeg heb ik het raam maar open gezet want ik wist niet hoe lang die ging worden :hmmz ja heb ook zoiets, kon bij mn geboorte kiezen tussen een grote lul en een uitstekend geheugen....... Ben eigenlijk vergeten wat ik gekozen heb....... dus toen ben je maar de grote lul geworden?:jerry:jerry
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 20 jul 2008 #2.032 vraagt maar patent aan op mijn tekst onderaan yegen die tyd dat ik het aangevraagt heb ben ik het weer vergeten
vraagt maar patent aan op mijn tekst onderaan yegen die tyd dat ik het aangevraagt heb ben ik het weer vergeten
C cors@ Komt weleens kijken 21 jul 2008 #2.035 origineel gepost door Juffer1 Gr. Arjan sjesus... " I SHOT MYSELF" ... vind je het gek uke :jerry
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 21 jul 2008 #2.036 origineel gepost door cors@ origineel gepost door Juffer1 KNIP Gr. Arjan sjesus... " I SHOT MYSELF" ... vind je het gek uke :jerry :jerry:jerry:jerry
origineel gepost door cors@ origineel gepost door Juffer1 KNIP Gr. Arjan sjesus... " I SHOT MYSELF" ... vind je het gek uke :jerry :jerry:jerry:jerry