S Schuurmanneke Komt weleens kijken 14 feb 2007 #843 Hmm, die krijgt geen lift naar huis, maar direct een huwelijksaanzoek :wtf
S Schuurmanneke Komt weleens kijken 15 feb 2007 #845 Idee'tje.. zullen we niet een keer het 'Opels mooieste vrouwen meeting' organiseren??? :agent
M mayhem Hoort bij de inboedel 16 feb 2007 #846 Origineel gepost door Schuurmanneke Idee'tje.. zullen we niet een keer het 'Opels mooieste vrouwen meeting' organiseren??? :agent :wors:wors dan enkel vrygezelle vrouwen or:vertag
Origineel gepost door Schuurmanneke Idee'tje.. zullen we niet een keer het 'Opels mooieste vrouwen meeting' organiseren??? :agent :wors:wors dan enkel vrygezelle vrouwen or:vertag
S Schuurmanneke Komt weleens kijken 17 feb 2007 #847 Juist, alleen vrijgezelle dames / meiden. En 1 op 1 vervoer naar huis toe he :wors
M mayhem Hoort bij de inboedel 17 feb 2007 #849 Origineel gepost door Schuurmanneke Juist, alleen vrijgezelle dames / meiden. En 1 op 1 vervoer naar huis toe he :wors met uiteraard een gepaste vergoeding voor de benzine/diesel/gas/ moeite om te fietsen e.d.
Origineel gepost door Schuurmanneke Juist, alleen vrijgezelle dames / meiden. En 1 op 1 vervoer naar huis toe he :wors met uiteraard een gepaste vergoeding voor de benzine/diesel/gas/ moeite om te fietsen e.d.
P Peter_89 Post best veel 17 feb 2007 #850 Origineel gepost door Schuurmanneke Juist, alleen vrijgezelle dames / meiden. En 1 op 1 vervoer naar huis toe he :wors Doe maar 1 op 2 wil ik wel rijden:thumbup:thumbup
Origineel gepost door Schuurmanneke Juist, alleen vrijgezelle dames / meiden. En 1 op 1 vervoer naar huis toe he :wors Doe maar 1 op 2 wil ik wel rijden:thumbup:thumbup
R Ronaldo Post best veel 19 feb 2007 #854 eej .....Ruud ............kan je niet weer ff weggaan en nog een paar van die shoots doen ...??:jerry
eej .....Ruud ............kan je niet weer ff weggaan en nog een paar van die shoots doen ...??:jerry
C champo Loopt hier de deur plat 19 feb 2007 #856 Moet ze het altijd zelf doen?? Want als jij het niet meer kan wil ik het wel voor je doen. Zo''n aardige jonge ben ik wel.
Moet ze het altijd zelf doen?? Want als jij het niet meer kan wil ik het wel voor je doen. Zo''n aardige jonge ben ik wel.
C champo Loopt hier de deur plat 20 feb 2007 #857 sorry geluid staat uit. Maar ik had geen problemen met de bewegende beelden .
P Peter_89 Post best veel 20 feb 2007 #860 Origineel gepost door RuudOPEL ik vroeg wat jullie van de beeldkwaliteit en de muziek vonden......:swear Prima niks mis mee hoezo???
Origineel gepost door RuudOPEL ik vroeg wat jullie van de beeldkwaliteit en de muziek vonden......:swear Prima niks mis mee hoezo???