U uknowme Komt weleens kijken 13 aug 2006 #387 nuchter en bij daglicht valt ze me wel n beetje tegen:jerry
C champo Loopt hier de deur plat 13 aug 2006 #388 mwa ze is wel lief en ze ziet er leuk uit. Maar in bed is het net een zak zand:thumbdown
G Ghanz Forumbewoner 14 aug 2006 #391 Origineel gepost door champo mwa ze is wel lief en ze ziet er leuk uit. Maar in bed is het net een zak zand:thumbdown is`t soms je EX
Origineel gepost door champo mwa ze is wel lief en ze ziet er leuk uit. Maar in bed is het net een zak zand:thumbdown is`t soms je EX
C champo Loopt hier de deur plat 14 aug 2006 #392 Origineel gepost door Ghanz Origineel gepost door champo mwa ze is wel lief en ze ziet er leuk uit. Maar in bed is het net een zak zand:thumbdown is`t soms je EX hahahahaha mog ik willen ooow nee ik bedoel ja dat is mijn ex:jerry
Origineel gepost door Ghanz Origineel gepost door champo mwa ze is wel lief en ze ziet er leuk uit. Maar in bed is het net een zak zand:thumbdown is`t soms je EX hahahahaha mog ik willen ooow nee ik bedoel ja dat is mijn ex:jerry