Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
valt toch wel mee. ik heb net met mijn hoofd schuin op mijn toetsenbord gezeten. Zelfs toen kon ik net niets zien onder dat super korte lapje stof genaamd rokje.
@ Bitch: Die foto waar je op die steen zit is inderdaat de mooiste van het rijtje:wors
valt toch wel mee. ik heb net met mijn hoofd schuin op mijn toetsenbord gezeten. Zelfs toen kon ik net niets zien onder dat super korte lapje stof genaamd rokje.
@ Bitch: Die foto waar je op die steen zit is inderdaat de mooiste van het rijtje:wors
ik had het over die molen hoor:angel
hahaha
ik heb niks met die dingen. ik blijf er liever ver vandaan ik heb er al een keer een klap van gehad