T turbosix Loopt hier de deur plat 21 aug 2011 #21 Van harte de Wit! gelijkspel. Nu moeten we penalty schieten of niet?
V voyageboy Post best veel 21 aug 2011 #22 nu moeten jullie nog een shop maken en dan kijken wie er meer stemmen krijgt
V voyageboy Post best veel 21 aug 2011 #23 nu moeten jullie nog een shop maken en dan kijken wie er meer stemmen krijgt
D de wit Komt hier geregeld 21 aug 2011 #24 Toch nog gelijk.... van harte turbosix.. mijn stem ging ook naar jouw shop. Als je wilt mag je van mij wel een nieuwe shop bedenken.. :thumb
Toch nog gelijk.... van harte turbosix.. mijn stem ging ook naar jouw shop. Als je wilt mag je van mij wel een nieuwe shop bedenken.. :thumb
D de wit Komt hier geregeld 21 aug 2011 #25 Toch nog gelijk.... van harte turbosix.. mijn stem ging ook naar jouw shop. Als je wilt mag je van mij wel een nieuwe shop bedenken.. :thumb
Toch nog gelijk.... van harte turbosix.. mijn stem ging ook naar jouw shop. Als je wilt mag je van mij wel een nieuwe shop bedenken.. :thumb
T turbosix Loopt hier de deur plat 21 aug 2011 #26 dank je, ik heb al een idee welk model het wordt, zoek alleen nog een betere foto..
T turbosix Loopt hier de deur plat 21 aug 2011 #27 dank je, ik heb al een idee welk model het wordt, zoek alleen nog een betere foto..