N NHoogers Komt weleens kijken 24 nov 2011 #1 ik zoek een achterklepspoiler voor mijn vectra b1 hatchback 1 die plat op de achterklep zit wie o wie weet waar zo'n spoiler te koop is heb helaas geen voorbeeld van zo'n spoiler
ik zoek een achterklepspoiler voor mijn vectra b1 hatchback 1 die plat op de achterklep zit wie o wie weet waar zo'n spoiler te koop is heb helaas geen voorbeeld van zo'n spoiler
B blue mystery Lid 25 nov 2011 #2 bedoel jij toevallig die van irmscher ?? dan kan ik je daar misschien wel aan helpen voor een goed bod. heb er 1 liggen van irmscher
bedoel jij toevallig die van irmscher ?? dan kan ik je daar misschien wel aan helpen voor een goed bod. heb er 1 liggen van irmscher
N NHoogers Komt weleens kijken 25 nov 2011 #3 wel zoiets ja maar ze zijn er ook doe de vorm hebben van de bovenkant klep maar wat kost deze spoiler?
wel zoiets ja maar ze zijn er ook doe de vorm hebben van de bovenkant klep maar wat kost deze spoiler?
B blue mystery Lid 25 nov 2011 #4 deze heb ik dus liggen inclusief derde remlicht. heb er zo niet nog duidelijkere foto van. nieuw kost ie , rond de 280 euro, je hebt namaak van polyester voor 80 euro, dus heb je prijs indicatie, let wel ik hoef er echt niet de hoofdprijs voor, als ik men nieuwe klepje kan laten spuiten ben ik al tevreden.
deze heb ik dus liggen inclusief derde remlicht. heb er zo niet nog duidelijkere foto van. nieuw kost ie , rond de 280 euro, je hebt namaak van polyester voor 80 euro, dus heb je prijs indicatie, let wel ik hoef er echt niet de hoofdprijs voor, als ik men nieuwe klepje kan laten spuiten ben ik al tevreden.
N NHoogers Komt weleens kijken 25 nov 2011 #5 hoe kan ik er oon voorbeeld op plaatsen ik heb een foto
N NHoogers Komt weleens kijken 25 nov 2011 #6 http://www.pitlane.bg/irmscher-opel-vectra-b-99-rear-spoiler-lip-hatchback-p4520-en" onclick="window.open(this.href);return false; dit is een spoiler voor vectra's b2 hatchback maar past die ook op een b1 hatchback
http://www.pitlane.bg/irmscher-opel-vectra-b-99-rear-spoiler-lip-hatchback-p4520-en" onclick="window.open(this.href);return false; dit is een spoiler voor vectra's b2 hatchback maar past die ook op een b1 hatchback
B blue mystery Lid 25 nov 2011 #7 ja die heb ik niet misschien dat iemand anders je kan helpen daaraan
N NHoogers Komt weleens kijken 25 nov 2011 #8 maar past die ook op een vectra b1 is de achterkant van de klep het zelfde als b2
B blue mystery Lid 25 nov 2011 #9 de lijn van b1 en b2 lampen is anders, de knik boven in is net iets anders van elkaar. kan je via google wel vinden op inet.
de lijn van b1 en b2 lampen is anders, de knik boven in is net iets anders van elkaar. kan je via google wel vinden op inet.