C cano666 Komt hier geregeld 21 feb 2013 #1 wie heeft er wel eens plastidip gebruikt ? zo ja waar, hoe en ben je er tevreden over ? laat het snel los ? cano666
wie heeft er wel eens plastidip gebruikt ? zo ja waar, hoe en ben je er tevreden over ? laat het snel los ? cano666
T turbosix Loopt hier de deur plat 21 feb 2013 #2 Ik heb 2 busjes zwart en de glossifier staan, zodra het beter weer is ga ik de meeste chroom delen op de vec spuiten. Ik hoor alleen maar positieve reacties over plastidip. Zijn meer op het forum die het gebruikt hebben en erg tevreden waren. Heb je het kanaal van fonzy van dip your car op youtube al bekeken?
Ik heb 2 busjes zwart en de glossifier staan, zodra het beter weer is ga ik de meeste chroom delen op de vec spuiten. Ik hoor alleen maar positieve reacties over plastidip. Zijn meer op het forum die het gebruikt hebben en erg tevreden waren. Heb je het kanaal van fonzy van dip your car op youtube al bekeken?
C cano666 Komt hier geregeld 21 feb 2013 #3 yep ik heb heel veel gezien op youtube waar heb jij het gekocht ? en hoe duur ik wil ook een stukje proberen bij halfords zijn ze 20 euro
yep ik heb heel veel gezien op youtube waar heb jij het gekocht ? en hoe duur ik wil ook een stukje proberen bij halfords zijn ze 20 euro
D Dizs Komt weleens kijken 21 feb 2013 #4 ik vind het TOP spul! ik heb mijn bussen besteld op http://plastidip.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik vind het TOP spul! ik heb mijn bussen besteld op http://plastidip.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
C cano666 Komt hier geregeld 21 feb 2013 #5 heb je het ook al gebruikt zo ja waar en heb je foto's & weet iemand misschien hoeveel thinner je moet bij gooien bij 1 gallon (3,8l ofzo) cano666
heb je het ook al gebruikt zo ja waar en heb je foto's & weet iemand misschien hoeveel thinner je moet bij gooien bij 1 gallon (3,8l ofzo) cano666
T TerryB Post best veel 22 feb 2013 #6 Ik heb mijn oude velgjes gedipt vorig jaar. 1 spuitbus per velg, en dan heb je dit resultaat:
D dion87 Hoort bij de inboedel 22 feb 2013 #7 heb het op me velgen zitten, zon jaar geleden gedaan. alleen 1 velg alweer eraf gehaald omdat het los liet, maar dat was wel me eigen stomme fout... niet goed schoongemaakt. zitten ook vieze foto's bij.
heb het op me velgen zitten, zon jaar geleden gedaan. alleen 1 velg alweer eraf gehaald omdat het los liet, maar dat was wel me eigen stomme fout... niet goed schoongemaakt. zitten ook vieze foto's bij.
D dion87 Hoort bij de inboedel 22 feb 2013 #8 ik zou het trouwens niet nog een keer doen, ik ga volgende keer gewoon me velgen aanpakken en echt zwart (laten) spuiten. het is wel leuk spul om mee aan te poten.
ik zou het trouwens niet nog een keer doen, ik ga volgende keer gewoon me velgen aanpakken en echt zwart (laten) spuiten. het is wel leuk spul om mee aan te poten.
G gerben rsv Post best veel 22 feb 2013 #9 @ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel
D dion87 Hoort bij de inboedel 22 feb 2013 #10 @gerben rsv wrote:@ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel welk setje bedoel je? daarnaast wil ik eerst me 18" penta's aanpakken voor ik aan me turbo velgen begin
@gerben rsv wrote:@ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel welk setje bedoel je? daarnaast wil ik eerst me 18" penta's aanpakken voor ik aan me turbo velgen begin
G gerben rsv Post best veel 22 feb 2013 #11 @dion87 wrote:@gerben rsv wrote:@ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel welk setje bedoel je? daarnaast wil ik eerst me 18" penta's aanpakken voor ik aan me turbo velgen begin Deze buysell/single_ad.php?ad_id=4422 :thumb
@dion87 wrote:@gerben rsv wrote:@ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel welk setje bedoel je? daarnaast wil ik eerst me 18" penta's aanpakken voor ik aan me turbo velgen begin Deze buysell/single_ad.php?ad_id=4422 :thumb
D dion87 Hoort bij de inboedel 22 feb 2013 #12 @gerben rsv wrote:@dion87 wrote:@gerben rsv wrote:@ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel welk setje bedoel je? daarnaast wil ik eerst me 18" penta's aanpakken voor ik aan me turbo velgen begin Deze buysell/single_ad.php?ad_id=4422 :thumb ziet er goed uit, maar ik wil ze niet zo glanzend hebben. wil beetje zon satijn effect. en ik vind 550 euro voor een setje turbo velgen iets te overdreven, en al helemaal als ik al zo'n setje heb maar thanks anyway
@gerben rsv wrote:@dion87 wrote:@gerben rsv wrote:@ Dion waarom (laten) spuiten als er een setje te koop staat? :angel welk setje bedoel je? daarnaast wil ik eerst me 18" penta's aanpakken voor ik aan me turbo velgen begin Deze buysell/single_ad.php?ad_id=4422 :thumb ziet er goed uit, maar ik wil ze niet zo glanzend hebben. wil beetje zon satijn effect. en ik vind 550 euro voor een setje turbo velgen iets te overdreven, en al helemaal als ik al zo'n setje heb maar thanks anyway
C cano666 Komt hier geregeld 22 feb 2013 #13 wow gaaf man ziet er echt leuk uit! is het ook te doen op de auto zelf bijv dak zwart en dan eem glossifier ofzo zodat het glanzend word ?
wow gaaf man ziet er echt leuk uit! is het ook te doen op de auto zelf bijv dak zwart en dan eem glossifier ofzo zodat het glanzend word ?
D dion87 Hoort bij de inboedel 22 feb 2013 #14 @cano666 wrote:wow gaaf man ziet er echt leuk uit! is het ook te doen op de auto zelf bijv dak zwart en dan eem glossifier ofzo zodat het glanzend word ? denk dat je het dan net zo goed kan wrappen..
@cano666 wrote:wow gaaf man ziet er echt leuk uit! is het ook te doen op de auto zelf bijv dak zwart en dan eem glossifier ofzo zodat het glanzend word ? denk dat je het dan net zo goed kan wrappen..
T turbosix Loopt hier de deur plat 22 feb 2013 #15 Een dak zou ik zelf ook wrappen al denk ik dat dippen veel goedkoper is.
J joop1970 Hoort bij de inboedel 22 feb 2013 #16 Dat schijn je dan weer niet met spuitbussen te moeten doen, grote opp spuiten.
F funkycorsa Post best veel 13 mrt 2013 #17 zoiezo lastig te krijgen, ik ben al een tijd opzoek naar een gallon of 2 Fire belly orange. :wub alles in nl is of uitverkocht of Fucking overpriced. en dipyourcar.com verstuurd niet naar nl
zoiezo lastig te krijgen, ik ben al een tijd opzoek naar een gallon of 2 Fire belly orange. :wub alles in nl is of uitverkocht of Fucking overpriced. en dipyourcar.com verstuurd niet naar nl