K koen-opel Komt weleens kijken 16 feb 2011 #1 Zou iemand oz superturismo gt velgen in het wit en zwart onder mijn auto kunnen shoppen. bvd
M MV Komt hier geregeld 16 feb 2011 #2 kon geen goede foto vinden met witte dus heb voor de zilveren moeten kiezen. en de zwarte
K koen-opel Komt weleens kijken 16 feb 2011 #5 Heel er bedankt. Durf het bijna niet te vragen maar zou je er ook lenso bsx onder kunnen photoshoppen?
Heel er bedankt. Durf het bijna niet te vragen maar zou je er ook lenso bsx onder kunnen photoshoppen?
M MV Komt hier geregeld 16 feb 2011 #6 geen probleem alleen welke kleur want ik zie ze in het goud wit zilver en zwart kleurig....
M MV Komt hier geregeld 16 feb 2011 #8 kon geen goede foto vinden met witte dus heb voor de zilveren moeten kiezen. en de zwarte
M MV Komt hier geregeld 16 feb 2011 #11 had de pagina niet gerefreshed anders had ik alleen de zwarte gedaan haha de gouden en zwarte vind ik het mooiste staan bij je kleur
had de pagina niet gerefreshed anders had ik alleen de zwarte gedaan haha de gouden en zwarte vind ik het mooiste staan bij je kleur
K koen-opel Komt weleens kijken 16 feb 2011 #14 Heel er bedankt. Durf het bijna niet te vragen maar zou je er ook lenso bsx onder kunnen photoshoppen?
Heel er bedankt. Durf het bijna niet te vragen maar zou je er ook lenso bsx onder kunnen photoshoppen?
M MV Komt hier geregeld 16 feb 2011 #17 geen probleem alleen welke kleur want ik zie ze in het goud wit zilver en zwart kleurig....
B BlitzKicker Komt weleens kijken 6 mrt 2011 #19 Zou je voor mij asjeblieft ook die Lenso's onder mijn Manta willen soepen?