Petrolheads Astra f

Zoals al gezegd, mooie astra Davy!

Wel nice dat je us module instelbaar is :wors, valt echt op in combinatie met de gele lampen, alleen zou ik ze minder fel zetten ;) .

Van je velgen ben ik gek van!

Als je hulp nodig hebt met je middenconsole verlichting te maken hoor ik het wel.

grtz en laat wat weten als je vrijdag gaat..

@petrolhead wrote:ja klopt dat is ook mogelijk alleen ik heb hiervoor gekozen zodat de lampen echt uitgaan bij het knipperen en niet tussen 5 en 21w knipperen ook kun je deze set in sterkte regelen ze gaan branden met de stadslichten en de dimlichten, je kunt gewoon je oude lampen behouden en een schema is bijgeleverd

is denk ik ook makkelijk met t vervangen met een lampje

als hij nou kapot is moet ik weer solderen :jerry

Bedankt voor de reactie mannen, geen plastic fantastic voor mij alleen originele bumpers en spoilers..

Marco ik laat je morgen ofzo nog wel wat weten over de meeting

Rik, ik ga je topic nu bekijken :D

@GOGOGO_1555 wrote:@petrolhead wrote:ja klopt dat is ook mogelijk alleen ik heb hiervoor gekozen zodat de lampen echt uitgaan bij het knipperen en niet tussen 5 en 21w knipperen ook kun je deze set in sterkte regelen ze gaan branden met de stadslichten en de dimlichten, je kunt gewoon je oude lampen behouden en een schema is bijgeleverd

is denk ik ook makkelijk met t vervangen met een lampje

als hij nou kapot is moet ik weer solderen :jerry

ook dat klopt, lampjes en fittingen blijven gewoon standaard.

maar jou manier kan natuurlijk ook, zo'n set is nou eenmaal niet het goedkoopste ( maar daar ging het mij niet om ) en als je zelf goed kunt knutselen is daar ook niks mis mee

@marco_tds wrote:@trashmetal wrote:Ja man, die steelies zijn vetjuhs

heb zelf op mijn astra ook gsi remmerij geplaatst

was origineel ook x16sz

img2012030600129.jpg

past net met 14 inch king:

Amai balanceerlood raakt net niet zeker ?

img2012030900137.jpg

3mm ongeveer :D

gaaf dat had ik op mijn c kadett toen ook, 16v remklauwen en schijven met een 13inch velg moest een speciale velgmaat zijn anders paste het niet.

SNC00798.jpg

:angel best zonde dat die weg is maar ach in de toekomst als ik meer plek heb wie weet...

ja dat waren ook nog best zeldzame wielen heb ik toen lang naar gezocht king:

Terug
Naar boven