M MOOK Komt hier geregeld 2 jan 2008 #1 Weet er iemand een race spel voor een pc waar een je uit een Manta kan kiezen?
G gtw Post best veel 2 jan 2008 #2 ja, de oudere need for speed, daar kon je een manta 400 kiezen ik dacht versie 1 Gert
M MOOK Komt hier geregeld 2 jan 2008 #3 En die is te spelen op pc? Welke versie is dat precies. lijkt me kick om te spelen....
G gtw Post best veel 3 jan 2008 #4 ik heb als het goed is, beide cd's nog ergens, en ja, was een spel voor op de pc
X XssX88 Lid 5 jan 2008 #10 Gevonden !!!!!!!!!!!!!!!!!! en dat mag dus niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (link verwijderd) Manta Klikje
Gevonden !!!!!!!!!!!!!!!!!! en dat mag dus niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (link verwijderd) Manta Klikje
M MOOK Komt hier geregeld 6 jan 2008 #14 Is het dit spel? De winkel van ons allemaal | bol Bol, de winkel van ons allemaal. Kies uit miljoenen artikelen. Snel en veelal gratis verzonden! www.nl.bol.com
Is het dit spel? De winkel van ons allemaal | bol Bol, de winkel van ons allemaal. Kies uit miljoenen artikelen. Snel en veelal gratis verzonden! www.nl.bol.com