Paul Walker overleden

het 1ste deel was de enige 'echte' wat betreft tuning en racen,de laatste delen zijn actie films.

tuurlijk ik heb ze ook gezien maar zijn zo veel anders als waarmee ze begonnen.

wat die 1ste film allemaal aan het rollen heeft gebracht,denk dat nl's tuning shops dolblij waren met die film.

Op een van de video's is te zien dat het bordje "speed limit 45" is plat gereden, die borden staan er niet voor niets.

Als rijder ben je verantwoordelijk voor jezelf, je bijrijder en ook de medeweggebruikers!

Als bestuurder kun je zelf er voor kiezen als hard wilt rijden, als bijrijder kun je er voor kiezen om uit te stappen, maar als medeweggebruiker heb je niets te kiezen als je door onverantwoord rijgedrag word aangereden.

Je partner of je kinderen zouden maar op die plaats gestaan hebben.

Dit soort films zet de jeugd aan tot kopieergedrag en het is daarom goed om ook de gevolgen van dit gedrag onder ogen te zien.

En als je dan toch zo graag snel wilt rijden, doe dat dan op een autosnelweg.

Vanmiddag in Essen stond DE groene Ford Torino uit F and F.. heb er toch ff bij stil gestaan gaande wat er dit weekend gebeurt is... Zeer jammer dat paul niet meer onder ons is...

tumblr_mx3x8lXNYH1swpwbko1_500.jpg

tumblr_mx3x8lXNYH1swpwbko2_500.jpg

tumblr_mx3x8lXNYH1swpwbko3_500.jpg

tumblr_mx3x8lXNYH1swpwbko4_500.jpg

tumblr_mx3x8lXNYH1swpwbko5_500.jpg

tumblr_mx3x8lXNYH1swpwbko6_500.jpg

tumblr_mx3x8lXNYH1swpwbko7_500.jpg

tumblr_mx3x8lXNYH1swpwbko8_500.jpg

@Duurt wrote:Op een van de video's is te zien dat het bordje "speed limit 45" is plat gereden, die borden staan er niet voor niets.

Als rijder ben je verantwoordelijk voor jezelf, je bijrijder en ook de medeweggebruikers!

Als bestuurder kun je zelf er voor kiezen als hard wilt rijden, als bijrijder kun je er voor kiezen om uit te stappen, maar als medeweggebruiker heb je niets te kiezen als je door onverantwoord rijgedrag word aangereden.

Je partner of je kinderen zouden maar op die plaats gestaan hebben.

Dit soort films zet de jeugd aan tot kopieergedrag en het is daarom goed om ook de gevolgen van dit gedrag onder ogen te zien.

En als je dan toch zo graag snel wilt rijden, doe dat dan op een autosnelweg.

Op alles ben ik het met je eens.behalve het laatste. Als je dan toch zo'n idioot bent om dat te kopiëren verdien je niet beter. Weer een mongool op de baan minder. en als je snel wil rijden doe dat op een afgesloten circuit waar het thuis hoort en niet op een openbare weg.

helaas is paul walker overleden. acteur van oa de fast & the furious films.

tijdens een liefdadigheidsfestival om het leven gekomen bij een auto ongeluk.

een vriend bestuurde de auto (ook overleden) en het schijnt veel te hard gegaan te zijn. tegen een boom geknald en toen in brand gevlogen. het is ook erg als het gebeurd als je 'oud' bent, maar 40 jaar is wel erg triest.

in rotterdam was al een herdenking. (staat al op you tube)

@TedMechanic wrote:@nova.... wrote:Ja maar dat was een 356... die kan je niet vergelijken met een GT ;)

Correctie: Dat was een Porsche 550.

In theorie vergelijkbaar ;)

Ok foutje ;)

Morgenmiddag is er een Meeting in Limburg zag dit net op L1.. zal dit ff hier plaatsen in plaats weer een topic aan te maken.

Herdenking Paul Walker in Kerkrade,

Autoclub Tuning Dreamz Limburg houdt zaterdag in Kerkrade een herdenking voor de vorige week omgekomen acteur Paul Walker en zijn vriend Roger Rodas. Walker speelde een van de hoofdrollen in de filmreeks Fast and the Furious.

Sabrina Rijksen van Tuning Dreamz Limburg heeft al 120 aanmeldingen voor de bijeenkomst aan de Roda JC Ring (parkeerplaats 1). De herdenking duurt van 12.00-17.00 uur. Om 15.00 uur wordt er een minuut stilte in acht genomen.

Ligt het aan mij of ben ik de enige die het allemaal maar een poppenkast vind.

Maar dat is alleen maar mijn mening.

@opelremco wrote:Ligt het aan mij of ben ik de enige die het allemaal maar een poppenkast vind.

Maar dat is alleen maar mijn mening.

Tot op zekere hoogte ben ik het met je eens.

http://www.youtube.com/watch?v=Q4f6stqhGHs&feature=player_embedded

Acteur Paul Walker herdacht in Kerkrade

Op de parkeerplaats bij het Roda Stadion in Kerkrade hebben zo'n dertig leden van autoclub Tuning Dreamz Limburg zaterdagmiddag een herdenking gehouden voor de vorige week omgekomen acteur Paul Walker en zijn vriend Roger Rodas.

van onze verslaggever

Kerkrade

Rond drie uur hielden de aanwezigen, ter nagedachtenis van de hoofdrolspeler in vijf van de zes Fast and the Furious-films, een minuut stilte. Vervolgens werd een minuut lang juist veel lawaai gemaakt met onder meer de claxons van hun opvallende auto's.

Paul Walker kwam op 30 november om het leven bij een auto-ongeluk. De Porsche Carrera GT waarin hij als passagier meereed, knalde door nog onbekende oorzaak tegen een boom. Walker was bezig met opnames voor het zevende deel van Fast and the Furious.

Vorige week zondag werd Walker al herdacht in Rotterdam. Honderden fans brachten toen een eerbetoon aan hun idool. Dat veroorzaakte een file van tien kilometer richting voetbalstadion De Kuip.

Achja ieder zijn eigen mening zal ik maar zeggen...

Nelson Mandela is ook dood en dat doet me niets maar Paul Walker toch wel en ik ben zoals je ziet ook niet de enige. Als er ZO veel mensen in de wereld samenkomen om dit te doen wil het toch iets zeggen... Ik ben met zijn films opgegroeid, niet enkel FAF's maar veel meer ook waar hij bangelijk in speelt, al is hij echt gekenmerkt voor de FAF's en vind dit echt machtig om te zien dat ZO veel mensen die gedachte hebben en heb vele foto's en video's van bijeenkomsten gezien en krijg er echt kippenvel van. :wors

Seth :)

Gebeurd overal, elke dag.....wat is het verschil, omdat ie een beetje kon acteren? Ik zie het niet. Lullig voor de achterblijvers, dat wel.Maar nogmaals dit soort dingen gebeuren overal elke dag, en daar hoor je niemand over. En de vergelijking met Mandela slaat al helemaal nergens op.

@2000 wrote:Gebeurd overal, elke dag.....wat is het verschil, omdat ie een beetje kon acteren? Ik zie het niet. Lullig voor de achterblijvers, dat wel.Maar nogmaals dit soort dingen gebeuren overal elke dag, en daar hoor je niemand over. En de vergelijking met Mandela slaat al helemaal nergens op.

Overroepen... Naja das ieder keuze hé of ie er aan meedoet of niet... Ben er zelf fan van en wou hetzelf ook eens hebben meegemaakt... Dus waarom niet.

Vergelijk Mandela helemaal niet met Walker maar gewoon het feit dat ie ook dood is en me dat totaal "niet" interesseert en daardoor ook niet bij hem zou meedoen aan acties van rouw oid. (omdat ik hem totaal ook niet ken wss)

Ik zelf sta er niet lang bij stil, vind dat de dood bij het leven hoort. Zover ik weet was mandela 95 geworden. Lullig dat ie zo lang heeft vast gezeten, maar vind het een mooie leeftijd.

Walker: erg tragisch, da's zeker!

Terug
Naar boven