Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een uitlaatsysteem gevonden dat afkomstig is van een Y30DT. Nu vraag ik mij af of deze onder mijn sedan pas met een Z18XE motor. De verkoper zegt dat deze alleen voor een Y30DT is, maar ik kan me dat eerlijk gezegd niet goed voorstellen.
De diameter van de 3.0DT is groter dan die van de 1.8. Maar als je dat oplost , dan moet ie verder passen. ( tenzij hij van een station komt, dan past ie niet )
Hmm de verkoper geeft aan dat deze motor alleen in een Vectra SW en Signum zit. Dus dan zal hij daar wel onder vandaan komen. Dat gaat dus niet passen...
@CAlberts wrote:Hmm de verkoper geeft aan dat deze motor alleen in een Vectra SW en Signum zit. Dus dan zal hij daar wel onder vandaan komen. Dat gaat dus niet passen...
De station en signum zijn idd langer , maar dat is niet het enige probleem
Bij de station zijn het een grote en een kleine demper die aan elkaar gebakken zitten.
Bij de GTS en de sedan zijn het 2 losse dempers die met een Y-stuk gekoppeld zijn
De 3.0CDTi V6 is trouwens ook in de GTS geleverd hoor ! Dus niet alleen in de stations !!! ( maar meer en deel is wel station , die er eentje heeft ! )