B Botho Komt hier geregeld 22 mei 2013 #1 Weet iemand of dit onder een astra g met trekhaak past?? Uitlaat is wel voor een g.. Mod edit: Topic titel aangepast
Weet iemand of dit onder een astra g met trekhaak past?? Uitlaat is wel voor een g.. Mod edit: Topic titel aangepast
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 22 mei 2013 #2 ja die past er wel onder , heb die er ook al is onder gehad samen met een trekhaak. en nu zit er ook een dubbele links/rechts onder incl de trekhaak
ja die past er wel onder , heb die er ook al is onder gehad samen met een trekhaak. en nu zit er ook een dubbele links/rechts onder incl de trekhaak
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 22 mei 2013 #3 Heb een foto voor je opgezocht is alweer wat jaartjes geleden 2005
B Botho Komt hier geregeld 22 mei 2013 #4 vette auto...nou dat wordt effe klussen dan..ik was bang dat ie niet zou passen door die 2 zijkanten van de trekhaak...bedankt voor de snelle reactie
vette auto...nou dat wordt effe klussen dan..ik was bang dat ie niet zou passen door die 2 zijkanten van de trekhaak...bedankt voor de snelle reactie
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 22 mei 2013 #5 Dank je Foto is van 2005 , hij staat er nu heel anders bij. En geen dank hoor als ik kan helpen doe ik dat graag. :thumbup
Dank je Foto is van 2005 , hij staat er nu heel anders bij. En geen dank hoor als ik kan helpen doe ik dat graag. :thumbup