Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb geen verschillen in beide nokkenstokken kunnen ontdekken. Ook niet naar lang zoeken op internet. Volgens mij dekt je inlaatspruitstuk de egr opening gewoon af. Kijk maar eens naar een nieuwe inlaatpakking, dan snap je het verhaal.
Het zal ook wel passen maat ik dacht dat de in en uitlaatpoorten kleiner waren bij de x14xe en de x16xel dan bij de x16xe en de c16xe dus zal wel werken maar wil alles van de c16xe blijven gebruiken
Poorten zit idd verschil in, de "driehoekige" (triangular shape) poorten die in de nieuwere koppen zitten (die jij hebt liggen) schijnen wel het beste te zijn. Maar van horen en zeggen, geen harde cijfers van gezien.
Tja, vraag is of dat zo is en als dat je een merkbaar verschil zal opleveren. Feit is wel dat je een heel mooi koppie hebt liggen, en dat is volgens mij een prima basis. De eerste series c16xe koppen waren nogal kwetsbaar, die wil je eigenlijk ook niet. Nokkenassen kan je zeker gebruiken, kleppen zou ik nieuw halen. Maar ja, dat is allemaal mijn mening...