B Bigga010 Lid 30 mrt 2015 #21 Vanmorgen naar de opel dealer geweest 680 euro en dan nog een immitatie homok8neet Srry hoor dit is gwn oplichting Een bosh car service gebeld hoppa Alles er op en der aan 218 euro !!!
Vanmorgen naar de opel dealer geweest 680 euro en dan nog een immitatie homok8neet Srry hoor dit is gwn oplichting Een bosh car service gebeld hoppa Alles er op en der aan 218 euro !!!
R RixsAstrah Lid 17 mei 2015 #22 Hallo Bigga010, Is het probleem homokineet vervangen hiermee opgelost? Ik hoor het graag van want ik heb precies het zelfde probleem. Gr. Rixs
Hallo Bigga010, Is het probleem homokineet vervangen hiermee opgelost? Ik hoor het graag van want ik heb precies het zelfde probleem. Gr. Rixs
B Bigga010 Lid 17 mei 2015 #23 @RixsAstrah wrote:Hallo Bigga010, Is het probleem homokineet vervangen hiermee opgelost? Ik hoor het graag van want ik heb precies het zelfde probleem. Gr. Rixs Heej rixs Nee helaas probleem is niet opgelost
@RixsAstrah wrote:Hallo Bigga010, Is het probleem homokineet vervangen hiermee opgelost? Ik hoor het graag van want ik heb precies het zelfde probleem. Gr. Rixs Heej rixs Nee helaas probleem is niet opgelost
B bart-gsi Forumbewoner 17 mei 2015 #24 @Bigga010 wrote:@RixsAstrah wrote:Hallo Bigga010, Is het probleem homokineet vervangen hiermee opgelost? Ik hoor het graag van want ik heb precies het zelfde probleem. Gr. Rixs Heej rixs Nee helaas probleem is niet opgelost nog niet toe gekomen aan vervanging of een andere reden??
@Bigga010 wrote:@RixsAstrah wrote:Hallo Bigga010, Is het probleem homokineet vervangen hiermee opgelost? Ik hoor het graag van want ik heb precies het zelfde probleem. Gr. Rixs Heej rixs Nee helaas probleem is niet opgelost nog niet toe gekomen aan vervanging of een andere reden??
S sw_reijnders Forumbewoner 17 mei 2015 #25 ik zeg maar iets geks hoor maar heb je je bandenspanning al eens gecontroleerd. bandenmaten allemaal hetzelfde etc. etc.
ik zeg maar iets geks hoor maar heb je je bandenspanning al eens gecontroleerd. bandenmaten allemaal hetzelfde etc. etc.