Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb de bumper er niet afgehaald, en op die hoogte had ik precies de ruimte om de gaten te kunnen boren en de kabel tussen het piepschuim en de bumper door te kunnen leiden, ik weet niet de juiste afstanden meer maar zal deze morgen even opmeten zodat je dit een beetje kan gebruiken als richt maatvoering en kijken of dit bij jouw ook uitkomt. (meten is weten)
Ik heb het ook zelf gedaan. Helaas niet bij een station.
Gewoon schilderstape over je bumper plakken (wel netjes recht) en het midden uitmeten, rechte lijn vanaf je kofferslot naar beneden daar een streepje zetten op de tape. (Dus gewoon het midden van de wagen)
Dan mooi plekje zoeken aan de hoek en er ca 15cm van af blijven. Stip zetten met stift. Dan afstand meten naar midden en dat overnemen voor de andere buitenste sensor.
Dan afstand meten tussen de twee buitenste sensoren en die evenredig opdelen voor de overige sensoren.
Dan zitten ze netjes op dezelfde afstand van elkaar.