J jojonopel Post best veel 26 mei 2011 #1 Voor wie leren wil hoe je blikschade kan herstellen, een leerrijk boekje, wel in het Engels, met tekeningen die voor zichzelf spreken ! In PDF, bezorg me je Email adres, dan mail ik het je door ! Grtz, John : voorbeeldpagina,
Voor wie leren wil hoe je blikschade kan herstellen, een leerrijk boekje, wel in het Engels, met tekeningen die voor zichzelf spreken ! In PDF, bezorg me je Email adres, dan mail ik het je door ! Grtz, John : voorbeeldpagina,
P pluuske Post best veel 26 mei 2011 #10 pluuskespeedy@hotmail.com altijd handig zoiets . dankje . Gr, Pascal
P pluuske Post best veel 26 mei 2011 #11 pluuskespeedy@hotmail.com altijd handig zoiets . dankje . Gr, Pascal
W wingersv Post best veel 26 mei 2011 #16 net vlug even door gekeken en ziet er goed uit. erg handig als je er geen ervaring mee hebt. binnenkort maar eens wat dingen proberen thnx john
net vlug even door gekeken en ziet er goed uit. erg handig als je er geen ervaring mee hebt. binnenkort maar eens wat dingen proberen thnx john
W wingersv Post best veel 26 mei 2011 #17 net vlug even door gekeken en ziet er goed uit. erg handig als je er geen ervaring mee hebt. binnenkort maar eens wat dingen proberen thnx john
net vlug even door gekeken en ziet er goed uit. erg handig als je er geen ervaring mee hebt. binnenkort maar eens wat dingen proberen thnx john
A Arv Komt weleens kijken 26 mei 2011 #20 Ziet er erg interessant uit, wil ik ook wel wat mee proberen! opel@gmx.ru