(oud-)monteur gezocht voor (betaalde) hulp bij electronica Movano 2012

Hi allemaal,

Twee jaar terug hebben wij een half afgebouwde buscamper overgenomen, een Movano uit 2012 (L3H2). Sindsdien veel toegevoegd of verbeterd, vooral in het campergedeelte. En op pad natuurlijk.

Waar ik nog niet aan begonnen ben, omdat ik er geen verstand van heb, is het hele systeem rondom de monitor in de cabine en die bedieningskolom aan het stuur (ben de naam even kwijt). Ik heb ook de afstandsbediening daarvan, maar slaag er niet in ook maar iets aan te zetten. Dat, in combinatie met een aanwezige maar niet werkende autoradio wil ik graag verhelpen. Het hele ding mag er ook uit wat mij betreft, er zit een hele slechte achteruitrijcamera op (die doet het dus wel), maar die heb ik inmiddels vervangen door een losse camera en monitor.

Ik heb weleens achter de monitor gekeken, en zie daar zo'n wir-war van aansluitingen en knipperende ledjes, daar ga ik niet zelf aan prutsen.

Dus primair een werkende autoradio (misschien zitten er domweg geen speakers in of aangesloten), en een werkende en bedienbare monitor, die twee dingen.

Wie heeft ervaring met dit systeem en vind het leuk daar gezamelijk aan te werken? De garagetarieven met dit soort ongerichte opdrachten gaan mij te boven, maar ik wil best iets betalen op uurtarief of anders. Ook geen probleem om naar jou/u toe te rijden, en bij ons kan ook, camper staat dan daarvoor in eigen tuin, dus niet op straat. Dordrecht.

Ik hoop dat iemand hier verstand van, en tijd en zin in heeft. Geen haast, ergens in de loop van dit jaar is prima.
Dank vast voor een reactie/tips etc!

Ernst

Terug
Naar boven