G gunni Komt weleens kijken 23 nov 2011 #1 Eindelijk is de datum uit. Van 7.6.2012 tot en met 10.6.2012. Kunnen we ons verlof al aanvragen. Groeten
Eindelijk is de datum uit. Van 7.6.2012 tot en met 10.6.2012. Kunnen we ons verlof al aanvragen. Groeten
M MOOK Komt hier geregeld 14 mrt 2012 #2 Ik ben er donderdag en vrijdag, ik moet zaterdag weer crossen dus moet vrijdag alweer weg....
M MOOK Komt hier geregeld 14 mrt 2012 #3 Ik ben er donderdag en vrijdag, ik moet zaterdag weer crossen dus moet vrijdag alweer weg....
D dr_antrax Komt hier geregeld 28 nov 2011 #4 :jerry :jerry :jerry :jerry ga gelijk me vakantie aanvragen... wil alleen deze keer plaatsen aanvragen voor de kartbaan plek
:jerry :jerry :jerry :jerry ga gelijk me vakantie aanvragen... wil alleen deze keer plaatsen aanvragen voor de kartbaan plek
D dr_antrax Komt hier geregeld 28 nov 2011 #5 :jerry :jerry :jerry :jerry ga gelijk me vakantie aanvragen... wil alleen deze keer plaatsen aanvragen voor de kartbaan plek
:jerry :jerry :jerry :jerry ga gelijk me vakantie aanvragen... wil alleen deze keer plaatsen aanvragen voor de kartbaan plek
G g-astraa Komt hier geregeld 28 nov 2011 #8 @dr_antrax wrote::jerry :jerry :jerry :jerry ga gelijk me vakantie aanvragen... wil alleen deze keer plaatsen aanvragen voor de kartbaan plek vraag dan meteen voor alle nederlanders een plek voor de kart baan aan. :thumb :thumb :thumb
@dr_antrax wrote::jerry :jerry :jerry :jerry ga gelijk me vakantie aanvragen... wil alleen deze keer plaatsen aanvragen voor de kartbaan plek vraag dan meteen voor alle nederlanders een plek voor de kart baan aan. :thumb :thumb :thumb
G g-astraa Komt hier geregeld 28 nov 2011 #9 @dr_antrax wrote::jerry :jerry :jerry :jerry ga gelijk me vakantie aanvragen... wil alleen deze keer plaatsen aanvragen voor de kartbaan plek vraag dan meteen voor alle nederlanders een plek voor de kart baan aan. :thumb :thumb :thumb
@dr_antrax wrote::jerry :jerry :jerry :jerry ga gelijk me vakantie aanvragen... wil alleen deze keer plaatsen aanvragen voor de kartbaan plek vraag dan meteen voor alle nederlanders een plek voor de kart baan aan. :thumb :thumb :thumb
C corsaboy Hoort bij de inboedel 2 dec 2011 #10 Datum was begin november al bekend. Maar stond waarschijnlijk niet op de site.. Staat al een maand in mijn agenda haha
Datum was begin november al bekend. Maar stond waarschijnlijk niet op de site.. Staat al een maand in mijn agenda haha
C corsaboy Hoort bij de inboedel 2 dec 2011 #11 Datum was begin november al bekend. Maar stond waarschijnlijk niet op de site.. Staat al een maand in mijn agenda haha
Datum was begin november al bekend. Maar stond waarschijnlijk niet op de site.. Staat al een maand in mijn agenda haha
G gunni Komt weleens kijken 3 dec 2011 #12 @corsaboy wrote:Datum was begin november al bekend. Maar stond waarschijnlijk niet op de site.. Staat al een maand in mijn agenda haha Inderdaad, maar niemand had de datum gepost, dus doe ik het maar. Uiteraard ga ik er weer naartoe, zoals elk jaar. groeten
@corsaboy wrote:Datum was begin november al bekend. Maar stond waarschijnlijk niet op de site.. Staat al een maand in mijn agenda haha Inderdaad, maar niemand had de datum gepost, dus doe ik het maar. Uiteraard ga ik er weer naartoe, zoals elk jaar. groeten
G gunni Komt weleens kijken 3 dec 2011 #13 @corsaboy wrote:Datum was begin november al bekend. Maar stond waarschijnlijk niet op de site.. Staat al een maand in mijn agenda haha Inderdaad, maar niemand had de datum gepost, dus doe ik het maar. Uiteraard ga ik er weer naartoe, zoals elk jaar. groeten
@corsaboy wrote:Datum was begin november al bekend. Maar stond waarschijnlijk niet op de site.. Staat al een maand in mijn agenda haha Inderdaad, maar niemand had de datum gepost, dus doe ik het maar. Uiteraard ga ik er weer naartoe, zoals elk jaar. groeten
B black champion Loopt hier de deur plat 22 dec 2011 #14 ik ben er natuurlijk ook gewoon weer 8e keer
B black champion Loopt hier de deur plat 22 dec 2011 #15 ik ben er natuurlijk ook gewoon weer 8e keer
O omega-two Lid 22 dec 2011 #16 ben hier niet bij ,zit ik bij opel team eefde op het weekend meeting :thumb
O omega-two Lid 22 dec 2011 #17 ben hier niet bij ,zit ik bij opel team eefde op het weekend meeting :thumb
L leocabrio Komt weleens kijken 30 dec 2011 #18 ik sta dan naast omega two ook in eefde op de weekend meeting :jerry :thumbup
L leocabrio Komt weleens kijken 30 dec 2011 #19 ik sta dan naast omega two ook in eefde op de weekend meeting :jerry :thumbup
M MOOK Komt hier geregeld 22 feb 2012 #20 Ik ga ook erheen. Maar ik lees op die site iets van reserveren ofzo? Is dat noodzakelijk?