T timbo Komt weleens kijken 13 dec 2010 #61 origineel gepost door Mad Max In mei moet me dett wel rijden. Lijkt me tof! Me duits is alleen wel echt dramatisch Geeft nie des te mooier heb ik ook last van
origineel gepost door Mad Max In mei moet me dett wel rijden. Lijkt me tof! Me duits is alleen wel echt dramatisch Geeft nie des te mooier heb ik ook last van
M Marcotigra Komt weleens kijken 16 dec 2010 #62 Het is eindelijk een keer eens niet in Juni, komt goed uit aangezien ik meestal in Juni op vakantie ben. Ik ga echt proberen er dit jaar bij te zijn.
Het is eindelijk een keer eens niet in Juni, komt goed uit aangezien ik meestal in Juni op vakantie ben. Ik ga echt proberen er dit jaar bij te zijn.
P Proosjuh Komt weleens kijken 13 dec 2010 #63 origineel gepost door pastry @Proosjeh, moet ik al saus gaan inslaan? Gezien jou liever saus met vlees eet dan vlees met saus. Dat is geen slecht idee. Hoe meer hoe beter groetjes
origineel gepost door pastry @Proosjeh, moet ik al saus gaan inslaan? Gezien jou liever saus met vlees eet dan vlees met saus. Dat is geen slecht idee. Hoe meer hoe beter groetjes
G g-astraa Komt hier geregeld 22 dec 2010 #64 jaja na vorig jaar afwezigheid dit jaar erbij snipperdagen aangevraagd en goed gekeurd
B bettus accu Loopt hier de deur plat 13 dec 2010 #65 altijd al naartoe gewild. en ik denk dat dit hem de eerste keer word:thumbup wel even benzine geld al gaan sparen haha.king:
altijd al naartoe gewild. en ik denk dat dit hem de eerste keer word:thumbup wel even benzine geld al gaan sparen haha.king:
C corsa danny Komt weleens kijken 24 dec 2010 #66 zeker te weten alleen dit jaar geen tondeuse voor mij moet men haar heilig houden voor de bruiloft:angel
zeker te weten alleen dit jaar geen tondeuse voor mij moet men haar heilig houden voor de bruiloft:angel
M Marcotigra Komt weleens kijken 16 dec 2010 #67 Het is eindelijk een keer eens niet in Juni, komt goed uit aangezien ik meestal in Juni op vakantie ben. Ik ga echt proberen er dit jaar bij te zijn.
Het is eindelijk een keer eens niet in Juni, komt goed uit aangezien ik meestal in Juni op vakantie ben. Ik ga echt proberen er dit jaar bij te zijn.
B black champion Loopt hier de deur plat 25 dec 2010 #68 de gehele uitrusting gaat mee tondeuse,zwembad, party tent, koelkast, en mucho bier!
G g-astraa Komt hier geregeld 22 dec 2010 #69 jaja na vorig jaar afwezigheid dit jaar erbij snipperdagen aangevraagd en goed gekeurd
C corsaracer Hoort bij de inboedel 25 dec 2010 #70 ga dit jaar er ook heen maar dan niet met de corsa maar met de DHRA Crew mee voor de tijdwaarneming bij het dragracen
ga dit jaar er ook heen maar dan niet met de corsa maar met de DHRA Crew mee voor de tijdwaarneming bij het dragracen
C corsa danny Komt weleens kijken 24 dec 2010 #71 zeker te weten alleen dit jaar geen tondeuse voor mij moet men haar heilig houden voor de bruiloft:angel
zeker te weten alleen dit jaar geen tondeuse voor mij moet men haar heilig houden voor de bruiloft:angel
G gunni Komt weleens kijken 25 dec 2010 #72 Belgium opel freaks zullen er ook weer zijn, net als de voorbije jaren. Groeten
B black champion Loopt hier de deur plat 25 dec 2010 #73 de gehele uitrusting gaat mee tondeuse,zwembad, party tent, koelkast, en mucho bier!
C corsaracer Hoort bij de inboedel 25 dec 2010 #75 ga dit jaar er ook heen maar dan niet met de corsa maar met de DHRA Crew mee voor de tijdwaarneming bij het dragracen
ga dit jaar er ook heen maar dan niet met de corsa maar met de DHRA Crew mee voor de tijdwaarneming bij het dragracen
G gunni Komt weleens kijken 25 dec 2010 #77 Belgium opel freaks zullen er ook weer zijn, net als de voorbije jaren. Groeten
F Flpke Komt hier geregeld 2 jan 2011 #78 Gaat dit jaar niet lukken helaas Ben namelijk Koning geworden bij de schutterij en heb in dat weekend een bondsfeest waar ik bij moet zijn..
Gaat dit jaar niet lukken helaas Ben namelijk Koning geworden bij de schutterij en heb in dat weekend een bondsfeest waar ik bij moet zijn..
M max Komt hier geregeld 11 jan 2011 #80 Ben er weer bij na 1 jaar afwezigheid. Nu de corsa nog klaar krijgen voor het racen