T timbo Komt weleens kijken 9 dec 2010 #22 hell yeah zeker er weer bij dit jaar heb er nu alweer zin in zo is da frank als echte liefhebber mag je hem niet missen
hell yeah zeker er weer bij dit jaar heb er nu alweer zin in zo is da frank als echte liefhebber mag je hem niet missen
N nova.... Forumbewoner 9 dec 2010 #24 origineel gepost door black champion origineel gepost door nova.... Wie weet tegen die tijd... duurt nog zolang! kan nog wel lang duren, maar als je opel liefhebber bent mag je deze gewoon echt niet missen!!! Weet het ben eral vaker geweest
origineel gepost door black champion origineel gepost door nova.... Wie weet tegen die tijd... duurt nog zolang! kan nog wel lang duren, maar als je opel liefhebber bent mag je deze gewoon echt niet missen!!! Weet het ben eral vaker geweest
B black champion Loopt hier de deur plat 9 dec 2010 #25 origineel gepost door nova.... Wie tegen die tijd... duurt nog zolang! kan nog wel lang duren, maar als je opel liefhebber bent mag je deze gewoon echt niet missen!!!
origineel gepost door nova.... Wie tegen die tijd... duurt nog zolang! kan nog wel lang duren, maar als je opel liefhebber bent mag je deze gewoon echt niet missen!!!
M mooiwark Post best veel 9 dec 2010 #26 wanneer gaan er nou een keer mensen uit het noorden heen.... wil dit echt een keer mee maken... maar ga dat stuk niet alleen rijden.
wanneer gaan er nou een keer mensen uit het noorden heen.... wil dit echt een keer mee maken... maar ga dat stuk niet alleen rijden.
T timbo Komt weleens kijken 9 dec 2010 #27 hell yeah zeker er weer bij dit jaar heb er nu alweer zin in zo is da frank als echte liefhebber mag je hem niet missen
hell yeah zeker er weer bij dit jaar heb er nu alweer zin in zo is da frank als echte liefhebber mag je hem niet missen
N nova.... Forumbewoner 9 dec 2010 #28 origineel gepost door black champion origineel gepost door nova.... Wie weet tegen die tijd... duurt nog zolang! kan nog wel lang duren, maar als je opel liefhebber bent mag je deze gewoon echt niet missen!!! Weet het ben eral vaker geweest
origineel gepost door black champion origineel gepost door nova.... Wie weet tegen die tijd... duurt nog zolang! kan nog wel lang duren, maar als je opel liefhebber bent mag je deze gewoon echt niet missen!!! Weet het ben eral vaker geweest
M mooiwark Post best veel 9 dec 2010 #29 wanneer gaan er nou een keer mensen uit het noorden heen.... wil dit echt een keer mee maken... maar ga dat stuk niet alleen rijden.
wanneer gaan er nou een keer mensen uit het noorden heen.... wil dit echt een keer mee maken... maar ga dat stuk niet alleen rijden.
C corsa danny Komt weleens kijken 10 dec 2010 #30 ik weet dat er ook mensen vanuit het noorden die kant uit rijden en anders gewoon eerst een stukkie naar het zuiden
ik weet dat er ook mensen vanuit het noorden die kant uit rijden en anders gewoon eerst een stukkie naar het zuiden
C corsa danny Komt weleens kijken 10 dec 2010 #31 ik weet dat er ook mensen vanuit het noorden die kant uit rijden en anders gewoon eerst een stukkie naar het zuiden
ik weet dat er ook mensen vanuit het noorden die kant uit rijden en anders gewoon eerst een stukkie naar het zuiden
P pastry Komt hier geregeld 10 dec 2010 #32 @Proosjeh, moet ik al saus gaan inslaan? Gezien jou liever saus met vlees eet dan vlees met saus.
G g-astraa Komt hier geregeld 10 dec 2010 #33 wij van opn zijn er ook weer bij:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
P pastry Komt hier geregeld 10 dec 2010 #34 @Proosjeh, moet ik al saus gaan inslaan? Gezien jou liever saus met vlees eet dan vlees met saus.
M mooiwark Post best veel 10 dec 2010 #35 origineel gepost door corsa danny ik weet dat er ook mensen vanuit het noorden die kant uit rijden en anders gewoon eerst een stukkie naar het zuiden als er mensen uit het noorden gaan, laat het dan even weten.....
origineel gepost door corsa danny ik weet dat er ook mensen vanuit het noorden die kant uit rijden en anders gewoon eerst een stukkie naar het zuiden als er mensen uit het noorden gaan, laat het dan even weten.....
G g-astraa Komt hier geregeld 10 dec 2010 #36 wij van opn zijn er ook weer bij:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
B black champion Loopt hier de deur plat 11 dec 2010 #37 dan rijd je eerst naar het zuiden en rij je met ons richting OSL
M mooiwark Post best veel 10 dec 2010 #38 origineel gepost door corsa danny ik weet dat er ook mensen vanuit het noorden die kant uit rijden en anders gewoon eerst een stukkie naar het zuiden als er mensen uit het noorden gaan, laat het dan even weten.....
origineel gepost door corsa danny ik weet dat er ook mensen vanuit het noorden die kant uit rijden en anders gewoon eerst een stukkie naar het zuiden als er mensen uit het noorden gaan, laat het dan even weten.....
N nova.... Forumbewoner 11 dec 2010 #39 origineel gepost door black champion dan rijd je eerst naar het zuiden en rij je met ons richting OSL Ja en das gekke werk he...ff van stadskanaal naar het zuiden rijden.. beter is om dan ergens op de route naar motorpark af te spreken!
origineel gepost door black champion dan rijd je eerst naar het zuiden en rij je met ons richting OSL Ja en das gekke werk he...ff van stadskanaal naar het zuiden rijden.. beter is om dan ergens op de route naar motorpark af te spreken!
B black champion Loopt hier de deur plat 11 dec 2010 #40 dan rijd je eerst naar het zuiden en rij je met ons richting OSL